قرائتی

به تازگی شایعه شده پسر حجت‌الاسلام قرائتی سمتی را در وزارت کار برعهده گرفته است، در حالی که اصلا وی پسری ندارد.

به گزارش مشرق، به منظور جلوگیری از گسترش شایعات مجازی در شبکه‌های اجتماعی مهم‌ترین و جدیدترین شایعه منتشر شده در فضای مجازی که توسط کاربران شبکه‌های اجتماعی نقل می‌شود را در بسته خبری «از شایعه تا واقعیت» بررسی می‌کند.

«شایعه»

پس از مطرح شدن موضوع ژن خوب در شبکه های اجتماعی به خصوص با تغییرات جدید در شهرداری تهران و سایر شهرها، برخی کاربران فضای مجازی با انتشار تصویر زیر مدعی شدند که  محمدرضا قرائتی، «رئیس مرکز روابط عمومی واطلاع رسانی وزارت کار» فرزند حجت الاسلام محسن قرائتی از وعاظ مشهور تهران و رئیس ستاد اقامه نماز است.

«واقعیت»

در خصوص این موضوع باید گفت که محمدرضا قرائتی نه تنها فرزند وی نیست و با این واعظ مشهور نسبتی ندارد بلکه حجت الاسلام قرائتی اصلا فرزند پسر ندارد.

همچنین محمدرضا قرائتی در این باره در اینستاگرامش نوشت: لقدخلق ... ما انسان را به بهترین صورت و نظام آفریده ایم سوره تین آیه 4

هرچه زمان می گذرد اعتقادم نسبت به نظریه تافلر عمیق تر می شود؛ موج سومی که او دیده بود پیش بینی چنین وقایعی را داشت، که هجوم اطلاعات و اخبار برای کسب درآمد، ساختار اخلاقی و ایدئولوژی را درهم می شکند! متاسفانه چندی است که شاهد نشر اخبار کذب در فضای مجازی هستیم که سهم بسزایی از هزینه ٢٠ میلیارد تومانی جابجایی خبر و تبلیغات در روز را دارد، و گاهی برخی از آن به عنوان محلی برای کسب درآمد استفاده می کنند.

تقدیر به اینجا رسید که به بهانه ای گذری کوتاه از زنگی شخصی وکاریم را در این مکان مجازی نشر دهم:

برسر سفره پدر کارگری که عاشق ریخته گری بود و انسانی ساده زیست ،که باتوجه به شرایط سخت زندگی، به استادکاری چیره دست و حاذق در رشته ریخته گری رسید، بزرگ شده ام که هم خود او و هم پدرش از اساتید قرآن در کرمانشاه بودند مرحوم استاد محمدعلی قرائتی که علاوه برشغلش عاشق قرائت قرآن هم بود. تلاش، امید به زندگی و ایمان به خدا همواره سرلوحه زندگیش قرار داشت، بعضی اوقات که از حواشی کار خسته و دلگیر می شدم به درد و دل با او می نشستم و فراموش نمی کنم شعری را که به من می گفت: «با خدا باش و پادشاهی کن بی خدا باش و هرچه خواهی کن»
روی صحبت من با کسانی است که از هول حلیم به داخل دیگ بی اخلاقی افتادند و بدون بررسی وشاید برای آلوده کردن فضای امید در جامعه در هر تاریکی تیری می اندازند که شاید... ای ...... دانش آموخته رشته مدیریت روابط عمومی و ارتباطات هستم، از روزنامه فروشی کیهان، اطلاعات و قطاب فروشی گرفته تا کار در ریخته گری و تراشکاری را تجربه کردم تا اینکه سال ٧١ در وزارت کار ، سازمان آموزشی فنی وحرفه ای کشور در قسمت بایگانی مشغول به کار شدم . به لطف خدا و دعای خیرپدر ومادرم و تلاش ، امید و علاقه ای که داشتم در ٢٥ سال عمر کاری مسیر ارتقای شغلی از کارشناسی تا مدیر کلی را پشت سر گذاشتم و در چند دوره بعنوان کارمند نمونه و مدیرشایسته از مسئولین و وزرای وقت مورد تقدیر و تشویق قرار گرفته و ازسال ٩٣ با لطف خداوند و اعتمادی که استاد بزرگوارم جناب آقای دکتر علی ربیعی وزیر محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی به من داشتند، حقیر را بعنوان مشاور و رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت کار منصوب نمودند.
و العاقبه للمتقین.

ضمن ارادتی که به حضرت حجت الاسلام والمسلمین حاج آقای قرائتی دارم تا آنجایی که مطلع هستم ایشان اهل کاشان هستند و فرزند پسر ندارد.

علی ربعی، وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی در سال 93 طی حکمی "محمدرضا قرائتی" را به عنوان رئیس مرکز روابط عمومی واطلاع رسانی وزارت تعاون،‌کار و رفاه اجتماعی منصوب کرده بود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 18
  • م ل اراکی IR ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۰
    61 2
    اگر از اول شفافیت در کار بود و مقتدرانه با فساد و اشرافزدگی مسئولین و فرزندان اونها برخورد شده و افشاگری درست انجام شده بود الان دیگه این مشکلات را نداشتم که برای افراد بی گناه شایعه سازی شود. م ل اراکی
    • احمد IR ۱۳:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۰
      36 5
      یعنی می فرمایید آقای قرائتی باید چند وقت یه بار به طور رسمی به شایعه پراکنان و خناسان اعلام کنه که فرزند پسری نداره؟! چه مدارکی باید برای اثبات پسر نداشتن ارائه بده؟ فعلا آقای روحانی و جهانگیری بیان در مورد دارائی شون شفاف سازی بکنن، بعد می رسیم به پسر نداشته آقای قرائتی.
    • میثم IR ۱۶:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۰
      16 4
      قرائتی اصلا پسر نداره اینا دیگه کین
  • IR ۱۲:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۰
    60 2
    قرائتی بارها ور تلویزیون اعلام کرده پسر ندارد و همواره خدا را با داشتن سه دختر شاکر است. کسانی که این شایعه را ساختن چقدر آدمهای پرتی بودند!!!
    • علی GB ۱۳:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۰
      11 1
      اونا که اهل تی وی نیستن
    • عادل IR ۲۲:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۰
      2 2
      آن افرادی که برای قرائتی این شایعه را ساخته اند افراد بسیار پست واحمقی هستند زیرا این وصله اصلا به قرائتی نمیچسبه هرچی هم تلاش بکنن قرائتی بین مردم محبوبیت بیشتری پیدا خواهد کرد
    • IR ۲۲:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۰
      1 0
      جویای حق نیستند و هر شایعه‌ای را می‌پذیرند.
  • IR ۱۹:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۰
    3 0
    یه سری از اینا که این شایعات رو می سازن اصلا تو ایران نیستند ، وظیفه شون فقط شایعه سازی هست
  • صادق IR ۱۱:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۱
    1 0
    ژن خوب مربوط به فرزند آیت اله ... میباشد که عضو منافقین بود و اعدام شد از واقعیت نترس آقای سانسورچی چندتا مقاله از فرزندان سردمداران اصولگرایان چاپ کن تا مردم باورشون بشه شما دنبال حرف حقی
    • IR ۰۱:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۶
      0 0
      اضولگرا واصلاح طل کدومه در این دنیا واون دنیا حق وباطل مهمه اسمت میخا هرچه باشه تو هر حای جهان- برو دنبال نان باش که خربزه اب است راه خدا درست غیر ان باطل است از هرکس باشه وقتی گروهی شدی تعصب پیدا میکنی دوست محترم در همه قشری درست ونادرست هست
  • ناصر IR ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۱
    6 4
    قرائتی دوستت داریم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس