کد خبر 769240
تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۳:۰۲
طوفان هاروی در تگزاس

مشاور امنیت داخلی کاخ سفید، گفت: یکصد هزار واحد مسکونی در طوفان تگزاس دچار آسیب و خسارت شده اند.

به گزارش مشرق به نقل از خبرگزاری رویترز؛ توماس باسرت مشاور امنیت داخلی کاخ سفید، گفت: یکصد هزار واحد مسکونی در طوفان تگزاس دچار آسیب و خسارت شده اند.

وی افزود: عملیات نجات همچنان در جریان است. ما شاهد آسیب دیدن بیمارستان‌ها در منطقه طوفان زده بوده‌ایم. ما در حال بررسی این موضوع هستیم. مقامات وزارت دفاع و وزارت بهداشت و خدمات درمانی در حال بررسی این موضوع و پاسخگویی و امدادرسانی مناسب هستند.آنها در تلاشند که افراد آسیب دیده و بیمار را به بیمارستان‌های دیگر منتقل کنند. تاکنون هفت هزار بیمار به بیمارستان‌های مناطق دیگر منتقل شده اند.انتظار داریم که این کار همچنان ادامه پیداکند.

باسرت تاکید کرد: ما شاهد از دست رفتن جان افراد در این حادثه بودیم. این موضوع اثر بدی بر روی افراد گذاشت. این امکان وجود دارد که سالمندان بیمار شوند و متاسفانه جان خود را از دست بدهند. ما تلاش می کنیم که امکانات و کمک‌های امدادی را فراهم کنیم. عملیات امداد همچنان ادامه دارد.

وی ادامه داد: در حال حاضر برآورد ما از خسارات تنها تخمینی است اما باید بگویم که به حدود یکصد هزار واحد مسکونی خسارت وارد شده است. این تعداد زیادی است. ما تلاش می کنیم اطلاعات تکمیلی را در اختیار کنگره قرار دهیم تا اقدامات لازم انجام شود. اسکان آسیب دیدگان طوفان هاروی برای ما یک چالش محسوب می‌شود.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس