کد خبر 768918
تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۸
تیم ملی فوتبال ایران

تیم ملی ایران به رهبری کارلوس کی روش تغییرات زیادی از شروع رقابت های مقدماتی جام جهانی روسیه تا اینجا که دو دیدار تا پایان رقابت ها باقی مانده، تجربه کرده است.

به گزارش مشرق، شکل ترکیب اصلی تیم ملی در دور اول و دوم رقابت های مقدماتی جام جهانی تغییرات ملموسی داشته و به مرور شاهد تغییر و پوست اندازی تیم ملی توسط کی روش بوده ایم؛ تیمی که هر چه به پیش می رود، ترکیبی از تجربه و جوانی را بیشتر می توان در تار و پود آن دید.


اولین ترکیب تیم ملی در مقدماتی جام جهانی 2018 با حضور علیرضا حقیقی، حسین کنعانی‌زادگان، پژمان منتظری، خسرو حیدری، وریاغفوری، آندرانیک تیموریان، احسان حاج صفی، مسعود شجاعی، مهدی ترابی، وحید امیری و سردار آزمون و ... شکل گرفته بود و این در حالی است که در حال حاضر که تیم ملی برای برگزاری دو دیدار باقی مانده مقدماتی جام جهانی در کره جنوبی حضور دارد، ممکن است هر 11 بازیکن ایران که به زمین مسابقه وارد می شوند، نسبت به اولین دیدار تغییر کنند. در آخرین دیدار تیم ملی از 11 بازیکنی که دیدار افتتاحیه را انجام دادند، تنها مسعود شجاعی و سردار آزمون در ترکیب اصلی حضور داشتند.


 در دور دوم رفته رفته نفراتی چون علیرضا بیرانوند، سعید عزت اللهی، میلاد محمدی، رامین رضائیان، علیرضا جهانبخش و مهدی طارمی در ترکیب اصلی جای علیرضا حقیقی، وریاغفوری، امید ابراهیمی، آندرانیک تیموریان و وحید امیری را گرفتند.


حالا هم با اضافه شدن سامان قدوس شرایط برای کارلوس کی روش بهتر هم شده و سرمربی پرتغالی تیم ملی می تواند، با فراغ بال و البته با کمی دردسر شیرین 11 مرد اصلی خود را در دیدارهای مختلف انتخاب کند.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۹
    0 0
    وحید امیری از همه بهتره.ولی...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس