حماه1

نیروهای سوری و مقاومت در یک ماه گذشته موفق شدند با پیشروی از جنوب غرب استان رقه خود را به شمال استان حمص برسانند.

 به گزارش مشرق، نیروهای ارتش سوریه و رزمندگان جبهه مقاومت برای تنگ تر کردن حلقه محاصره عناصر تروریستی داعش در شرق حماه و شمال استان حمص، عملیات جدیدی را در این محور انجام دادند.

نیروهای متحد در همان گام نخست با حملات گسترده توانستند شهرک های « هداج، رسم زینب، طهماز و بیرغزاله» را در نزدیکی دشت الصوانه در شمال شرق حمص پاکسازی کنند و حدود ۶۰ تروریست داعش را از پای درآوردند.

همزمان گروهی از نیروهای مقاومت در محور شرقی حماه عملیات را برای سیدن به منطقه مهم و راهبردی عقیربات ادامه دادند و پس از درگیری های سنگین موفق شدند چند منطقه راهبردی مشرف بر ارتفاع های «ابوحکفه» را در شرق ارتفاع العلباوی از اشغال تروریست های داعش خارج کنند؛ درجریان این درگیری ها ۳۰ تن از تروریست ها به هلاکت رسیدند. با پاکسازی صورت گرفته در این محور ٬ مساحت بالغ بر ۶۰ کیلومتر مربع از لوث وجود تروریست ها در شرق حماه پاکسازی شد.

از سویی دیگر، اختلاف ها میان تروریست های محاصره شده در شرق استان حماه تشدید شده است؛ گروهی از تروریست ها اصرار به تسلیم شدن و خروج از منطقه دارند و گروهی دیگر به جنگ تا آخرین لحظه پافشاری می کنند.

به گزارش مشرق، نیروهای سوری و مقاومت در یک ماه گذشته موفق شدند با پیشروی از جنوب غرب استان رقه خود را به شمال استان حمص برسانند و تروریست های داعش را در مساحتی حدود ۳هزار و ۴۰ کیلومتر مربع در شرق استان های حماه و شمال حمص  محاصره کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۲:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۸
    11 0
    نقشه کلی از سوریه بده با درصد درست از مساحت هر کدام از طرفین
  • IR ۰۰:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۰
    4 4
    نباید کردها اجازه داد منطقه نفتی رمیلان را دست بگیرند آنها از این منابع نفتی برای تسلیح از اسرائیل و حمله به سپاه استفاده خواهند کرد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس