کد خبر 768834
تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۶
دژاگه کره جنوبی

کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران گفت: ماموریت ما برای صعود به جام جهانی انجام شده است اما حالا می‌خواهیم بهترین عملکرد را داشته باشیم و تصمیم داریم رکورد شکست ناپذیری و گل نخوردن‌مان را حفظ کنیم تا با ا

به گزارش مشرق، اشکان دژاگه در پایان تمرین تیم ملی فوتبال ایران در خصوص بازی فردا برابر کره جنوبی، اظهار داشت: به خوبی می‌دانم که کادر فنی تیم کره جنوبی تغییر کرده است و تاکتیک این تیم دستخوش تغییراتی شده است. من بازی فردا را بسیار سخت و فشرده پیش‌بینی می‌کنم چرا که هر دو تیم بازیکنان بسیار خوبی دارند.

وی ادامه داد: ماموریت ما برای صعود به جام جهانی انجام شده است اما حالا می‌خواهیم بهترین عملکرد را داشته باشیم و تصمیم داریم رکورد شکست ناپذیری و گل نخوردن‌مان را حفظ کنیم تا با اقتدار به جام جهانی برویم. 

بازیکن تیم فوتبال ایران در پاسخ به این سؤال که رمز موفقیت تیم ایران برای ثبت این رکورد چیست، عنوان کرد: در بخش دفاعی فوتبال حرفه‌ای دنیا باید بسیار محکم ظاهر شویم که خوشبختانه تیم ایران در این بخش عملکرد بسیار خوبی داشته و کاملا قدرتمند ظاهر شده است. به هر حال ما در هر مسابقه دنبال بهترین عملکرد خود هستیم.

منبع: طرفداری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس