کد خبر 768684
تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۱
ماکرون

نتایج تازه ترین نظرسنجی نشان می‌دهد که اکثر فرانسوی‌ها هیچ اعتمادی به امانوئل ماکرون رئیس جمهور این کشور ندارند.

 به گزارش مشرق به نقل از رویترز، نتایج نظرسنجی موسسه هریس اینتراکتیو که روز سه شنبه منتشر شده حاکی است که اکثر رای دهندگان فرانسوی به ماکرون اعتماد ندارند تا بتواند کشور را در مسیر درستی هدایت کند. این در شرایطی است که میزان محبوبیت رئیس جمهور فرانسه نیز در یک ماه گذشته منتهی به اواسط اوت با کاهش بیشتری روبرو شده است.

ادامه روند نزولی حمایت افکار عمومی از رئیس جمهور 39 ساله فرانسه در شرایطی است که ماکرون طی هفته جاری قصد دارد اصلاحات بازار کار را رسما اعلام کند.

اصلاح قوانین بازار کار و اشتغال فرانسه یکی از مهمترین وعده های انتخاباتی ماکرون بوده ولی کاهش حمایت ها از این اصلاحات، ابهامات و سئوالات زیادی را نسبت به نحوه اجرای آن ایجاد کرده است.

نظرسنجی اینتراکتیو نشان می دهد که 46 درصد مردم فرانسه نسبت به رهبری سیاسی ماکرون اعتماد دارند که این رقم نسبت به ماه قبل 5 درصد و نسبت به اواسط ژوئن 13 درصد کاهش داشته است.

کاهش شدید محبوبیت ماکرون وی را به منفورترین رئیس جمهور فرانسه در 100 روز اول فعالیت در دهه های اخیر تبدیل کرده است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علی IR ۱۳:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۸
    1 0
    پس چجوری به اون رای دادند؟؟؟؟ خسته نشدید از این همه دروغ پراکنی؟ آمریکاییها ترامپ رو قبول ندارند فرانسویها مکرون را صهیونیستها نتانیاهو را و آلمانیها مرکل را و.....!!!! اینها همه خبرهایی است که شما ارائه کرده اید. اگر آنها را قبول ندارند پس چرا چندین و چند بار همینها رای آورده اند؟؟؟؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس