مهدی کرم پور

یک کانال سینمایی، در تازه ترین پست خود و پس از نزدیک به دو ماه از خبر مشرق، از «نزدیک شدن» کرم پور به صندلی اجرای هفت خبر داده است!

سرویس فرهنگ و هنر مشرق - در تاریخ ۱۳ تیرماه مشرق خبری را  با عنوان "مجری سری جدید برنامه هفت مشخص شد "  را منتشر کرد و براساس خبرهای رسیده از منابع خود، از قطعی شدن مجری و منتقد سری جدید برنامه هفت خبر داد. ساعتی پس از انتشار این خبر بود که یکی از کانال‌های تلگرامی (کانال سینما) که توسط یگان حمید پنداشته و احسان ظلی پور اداره می‌شود در واکنشی خبری که توسط سعید حسینی خبرنگار سابق کافه سینما تنظیم شده بود به خبر مشرق واکنش نشان داد و با انتشار پستی با عنوان کرم پور - هفت ؛ تقریبا صفر درصد، مدعی شد "مهدی کرم پور در خارج از کشور به سر می‌برد و مشخص نیست که مجری برنامه هفت باشد".

این خبر که تبعا واکنشی به خبر مشرق بود، هم اکنون از کانال مذبور حذف شده است. از طرفی یکی از خبرگزاری‌ها نیز در گفتگو با ناصر کریمان مدیر گروه اجتماعی شبکه سه هم همان‌چیزی را گفت که دبیر سرویس هنری آن رسانه انتظار داشت. کریمان در این گفتگو تمام گزینه‌های مطرح شده را صرفا رایزنی‌ رسانه‌ها برشمرد.

در همین حال، این کانال در تازه ترین پست خود و پس از نزدیک به دو ماه از خبر مشرق، از «نزدیک شدن» کرم پور به صندلی اجرای هفت خبر داده و اعلام کرده است وی با صدا و سیما برای اجرای این برنامه به توافق اولیه رسیده است.

به واقع اگر اختیار و سکان برنامه هفت قرار بود در دستان  مدیر گروه اجتماعی شبکه سه  باشد، تاکنون فرزاد حسنی یک دوره شش ماهه و محمدرضا شهیدی‌فر هم یک دوره یکساله برنامه هفت را اداره کرده بودند. از سوی دیگر پس از انتشار این خبر کافه سینما تیتر جهت‌داری را با مضمون حمایت مشرق از مهدی کرم‌پور انتخاب کرد.

آنچه مهم به نظر می‌رسد حضور یکی از اهالی سینما روی کرسی برنامه هفت است اما محتوای بسیاری از آثار سینمایی مهدی کرم‌پور مورد تایید نیست. مهدی کرم‌پور غیر از فیلمسازی، وجهه ژورنالیستی و منتقدانه آزاد منشانه‌ای دارد که رد هیچ وابستگی حزبی و سیاسی در آن نیست و امید می‌رود با اتکا به همین منش مطبوعاتی، برنامه هفت را اداره کند در غیر این صورت اولین و جدی‌ترین منتقد مهدی‌کرم پور و هفت او، خواهیم بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس