کد خبر 768463
تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۶
امارات

تیم ملی فوتبال امارات موفق شد در دیدار مقابل عربستان به پیروزی برسد تا موقعیت سعودی‌ها برای حضور در جام‌جهانی2018 روسیه به خطر بیفتد.

به گزارش مشرق، در آغاز نهمین هفته از پیکارهای فوتبال مقدماتی راه‌یابی به جام‌جهانی 2018 روسیه و در منطقه آسیا، از گروه B، امارات در ورزشگاه هزاز بن زاید العین میزبان عربستان سعودی بود و با نتیجه 2 بر یک پیروز شد.

در این دیدار ابتدا نواف العبید در دقیقه 20 از روی نقطه پنالتی عربستان را پیش انداخت اما در ادامه اماراتی‌ها موفق شدند یک دقیقه بعد و در دقیقه 21 توسط علی احمد مبخوت بازی را به تساوی بکشانند. نیمه اول این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

در نیمه دوم باز هم اماراتی‌ها بودند که توسط احمد خلیل در دقیقه 60 برای بار دوم دروازه عربستان را باز کنند و در ادامه تلاش سعودی‌ها برای به تساوی کشاندن بازی ثمری نداشت تا اماراتی‌ها در نهایت پیروز این نبرد حساس باشند.

محمد خمیس بازیکن اماراتی در دقیقه 90 با دریافت کارت زرد دوم اخراج شد تا تیم میزبان در دقایق پایانی با یک یار کمتر به بازی ادامه دهد.

اماراتی‌ها با این برد 13 امتیازی شدند و تا حدودی برای صعود به جام جهانی امیدهای خود را حفظ کردند.

عربستان سعودی هم در امتیاز 16 باقی ماند تا شرایط صعود مستقیم به جام‌جهانی برای این تیم به خطر بیفتد و وضعیتش به نوعی پیچیده شود.

در جدول گروه B، ژاپن با 17 امتیاز صدرنشین است و استرالیا با یک بازی کمتر نسبت به عربستان با 16 امتیاز در کنار این تیم قرار دارد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس