کد خبر 768318
تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۳
حال‌و‌هوای کربلا در شب شهادت امام صادق(ع)

سازمان حج و زیارت اعلام کرد: مشتاقان سفر زیارتی عتبات عالیات در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی از فردا به سامانه جامع عتبات این سازمان مراجعه کنند.

به گزارش مشرق، سازمان حج و زیارت با صدور اطلاعیه‌ای از آغاز نام‌نویسی مشتاقان سفر زیارتی عتبات عالیات برای ایام محرم الحرام و روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی خبر داد.

در متن اطلاعیه این سازمان آمده است: با عنایت به برنامه‌ریزی صورت گرفته، مشتاقان سفر زیارتی عتبات عالیات برای اعزام‌های بازه زمانی 31 شهریور لغایت ششم آبان ماه 1396 از ساعت 9 صبح روز چهارشنبه هشتم شهریورماه 96 می‌توانند با مراجعه به سامانه www.atabat.org.ir نسبت به ثبت‌نام در کاروانهای عتبات (ثبت نام بدون قرعه کشی) اقدام کنند.

گفتنی است کسانی که برای نخستین بار می‌خواهند در سامانه جامع عتبات سازمان حج و زیارت(www.atabat.org.ir) برای سفر زیارتی عتبات عالیات نام نویسی کنند ابتدا باید در این سامانه به عنوان کاربر جدید ثبت‌نام انجام دهند و بعد از این ثبت‌نام، ظرفیتهای خالی کاروانهای عتبات استان مورد نظر جهت نام‌نویسی برای کاربر جدید قابل نمایش خواهد بود.

متقاضیان این سفر زیارتی با مراجعه به سامانه مذکور و همراه داشتن اطلاعات فردی می‌توانند برای خود و همسفران شان ثبت‌نام کنند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس