کد خبر 768025
تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۳:۳۵
خبرویژه

برخی مدیران دستگاه های دولتی اقدام به برگزاری نشست هایی برای تعیین تکلیف آیین نامه های ایجاد تسهیلات برای شاغلین دولتی متقاضی انتقال از تهران کردند.

به گزارش مشرق، «خراسان» در ویژه های خود نوشت:

با توجه به این که در ابتدای تلاش دولت دهم برای انتقال کارمندان از تهران به سایر استان ها، وعده ها و مزایای مختلفی برای ترغیب آن ها مطرح و اعلام شد، اما اشکالات این طرح باعث ابلاغ بخشنامه های مختلفی در این باره شد که در جدیدترین تصمیم گیری در این زمینه، تعدادی از مدیران ارشد دستگاه های مختلف دولتی طی روزهای اخیر اقدام به برگزاری نشست هایی برای تعیین تکلیف آیین نامه های ایجاد تسهیلات برای شاغلین دولتی متقاضی انتقال از تهران و کلان شهرها به سایر شهرهای کشور کرده اند تا تصمیمات جدیدی توسط دولت دوازدهم در این باره گرفته شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 3
  • ناشناس IR ۰۸:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۷
    4 0
    بنده آخرین روزهای سال 1390 به استناد مقررات انتقال کارکنان دولت از کلانشهر تهران ، به اداره کل امور مالیاتی استان زنجان منتقل شدم. نکته اصلی این است که هیچ یک بله واقعاً هیچ یک از مقررات و بخشنامه ها و وعده های داده شده عملی نشد و البته شغل کارشناس ارشد بنده تبدیل به کارشناس شد و به قول معروف گیم آور شدم. لذا از کارکنان عزیز دولت می خواهم که به خاطر مزایای وعده داده شده درخواست انتقال ندهند مگر اینکه صرف خروج از تهران برایشان اهمیت داشته باشد.
  • IR ۰۸:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۷
    1 2
    ما را با هزار وعده و نوید از تهران به شهرستان فرستادند ولی دریغ از یک امتیاز
    • IR ۱۴:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۷
      2 1
      اینو برو به دولت پاکدستان بگو با طرح های استثناییش
  • احمدی IR ۰۹:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۷
    2 0
    با سلام ، لطفاً به وضعیت کارمندانی که در سالهای قبل از تهران منتقل شده اند نیز رسیدگی و وعده های دولت در آنزمان را محقق سازید تا باعث تشویق انتقال کارمندان در حال ، شود . اینجانب در سال 90 از تهران منتقل شدم و هیچ تسهیلاتی ندادند.
  • IR ۰۹:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۷
    6 3
    اين طرح هيچ اشكالي نداشت اما در دولت ياز دهم مثل باقي قوانين و طرحهاي خوب دولت دهم ناديده گرفته شد و قانون زير پا گذاشته شد!يكي از دستاوردها و تلاشهاي دولت يازدهم نقض طرحها و لوايح مصوب دولت قبل بود!!در حاليكه قانون بايد محترم شمرده شود حتي اگر صدسال از تصويبش بگذرد!
  • غلامرضا وکیلی IR ۰۹:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۷
    2 1
    من سال 90 منتقل شده ام تمام وعده ها توخالی بود حتی 120تومانی که اضافه شده بود 80 تومانش بعد از چند ماه کم شدبقیه وعده ها هم فقط وعده توخالی بود
  • سجاد IR ۱۲:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۷
    1 3
    بنده از تهران به شهرستان آمدم خدا رو شکر هزینه های زندگیم خیلی کمتر شده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس