تیراندازی

دیوان عدالت اداری در پاسخ به نامه وزارت ورزش و جوانان در خصوص تناقض های موجود در رای های صادره درباره انتخابات تیراندازی نظر خود را اعلام کرد.

به گزارش مشرق، ماجرای انتخابات فدراسیون تیراندازی یکی از پرحاشیه ترین اتفاقات ورزش در سال اخیر بود، برکناری هاشمی از ریاست فدراسیون با حکم دیوان، برگزاری مجمع و انتخاب دادگر به عنوان رئیس و سرانجام حکم جدید دیوان عدالت اداری مبنی بر صحت انتخابات سال ۹۳ شرایط را در تیراندازی تبدیل به کلافی سردرگم کرد.

سرانجام وزارت ورزش و جوانان با توجه به تناقض آرا از دیوان عدالت اداری خواست تا نظر خود را در خصوص نحوه اجاری حکم (با توجه به برگزاری مجمع و انتخاب شدن دادگر) عنوان کند.

سید مهدی هاشمی با بیان اینکه دیوان عدالت اداری نظر خود را به وزارت ورزش و جوانان ارائه کرده است گفت: دیوان پاسخ سوال وزارت ورزش و جوانان را داده و بر اجرای حکم تاکید کرده است. من رونوشت نامه را در اختیار ندارم اما می دانم که دیوان مجددا بر اجرای هرچه سریعتر این حکم تاکید کرده است. 

وی در پاسخ به این سوال که آیا دیوان در خصوص نحوه اجرای حکم چیزی بیان کرده گفت: تاکید دیوان بر اجرای حکم است و فکر می کنم نحوه آن نیز کاملا مشخص باشد. بهتر است این سوال را از وزارت ورزرش و جوانان بپرسید.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس