کد خبر 767688
تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۹
حسین فدایی

دبیرکل جمعیت ایثارگران با تاکید بر رویکرد جوان‌گرایی درخواست کرد که یک دبیرکل جدید و جوان برای این جمعیت انتخاب شود و همه کمک کنیم تا موفق شود.

به گزارش مشرق، به نقل از روابط عمومی جمعیت ایثارگران، با توجه به پایان دوره دبیرکلی این جمعیت و اصرار شورای مرکزی بر تداوم دبیرکلی حسین فدایی، نشست هفتگی شورای مرکزی به این موضوع اختصاص داشت.

 حسین فدایی دبیرکل جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در نشست مشترک شورای مرکزی و هیئت موسس این جمعیت با تاکید بر رویکرد جوان گرائی درخواست کرد که یک دبیرکل جدید و جوان برای این تشکل انتخاب شود تا بصورت طبیعی گردش نخبگان شود و کادرسازی صورت گیرد. وی تاکید کرد : در اینصورت شورای مرکزی و هیئت موسس متعهد شود در کنار نیروهای جوان و دبیرکل جوان تجربه های خود را منتقل کند. اما این جوانانند که دیگر خود باید تصمیم بگیرند و کارهای تشکیلات  را جلو ببرند.

وی افزود: من سالهاست که این موضوع را درخواست کرده ام ولی نمی دانم چه اصراری است که دوستان هربار با آن مخالفت کرده اند. اگر می خواهیم در تشکل ها و احزاب و هر مجموعه دیگری تحول ایجاد شود، بایستی به جوانان بها دهیم . یکی از آسیبهای تشکل های انقلابی و اصولگرا این است که به گردش نخبگان و خصوصا جوانگرایی توجه نکرده اند.من تاکنون چندین جلسه با جوانان جمعیت برگزار کرده ام تا آنها را متقاعد کنم که مسئولیت را بر عهده بگیرند و بزودی آخرین جلسه اتمام حجت را با آنها برگزار می کنم تا تحت هر شرایطی که شده، آنها بار مسئولیت را بر عهده گیرند.

دبیرکل جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی یادآور شد: جوان؛ تحولخواه، پرانرژی، با استعداد، دارای انگیزه، خلاق، مبتکر، شجاع، ریسک پذیر، امیدوار، موج آفرین، اهل مقاومت و ایستادگی است و وامدار کسی هم نیست و فقط خود را بدهکار نظام،  انقلاب و رهبری می داند. باید به جوانان اعتماد کنیم  ولو اینکه دچار اشتباه و خطا شوند.مگر پیشکسوتان و بزرگترها، اشتباه و خطا نداشته و ندارند که از جوانان در همان ابتدا چنین توقعی داریم؟

وی اظهار داشت: گسترش فضای مجازی و شبکه های اجتماعی و حضور فعالانه جوانان در این عرصه، بیانگر لزوم بهره گیری بهتر از ظرفیت جوانان است. همچنانکه تامل در این فضا ثابت می کند، با استفاده از ظرفیت جوانان می توانیم در عرصه جنگ نرم نیز توفیقات بیشتری داشته باشیم.

حسین فدایی اظهار داشت: جوانان در عرصه های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی جلوتر از دیگران هستند و رهبری عزیز نظام اسلامی هم چشم امید به جوانان بسته اند. در همین موضوع آتش به اختیار، اردوهای جهادی، پیشرفت های شگفت انگیز علمی، حضور در میادین جهاد و شهادت و... آیا کسی جلوتر از جوانان بوده است؟ این جوانان بودند که طرف خطاب اصلی مقام معظم رهبری قرار گرفتند.در چنین شرایطی است که می بینید یک جوان 25 ساله همچون شهید حججی که مخلصانه و فقط و فقط برای خدا بپاخاسته، و عزم جهاد کرده و در این راه مظلومانه به شهادت می رسد، چگونه با خون خود، فضای جامعه را عطرآگین و معنوی می کند.

 وی در پایان اظهار داشت: اعتماد به جوان، تحول آفرینی و ارزش آفرینی را در پی دارد و نظام اسلامی این نگاه ارزشمند را در دوران دفاع مقدس به نحو احسن تجربه کرد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس