کد خبر 767621
تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۷
رضا سراج

آمریکایی‌ها با درخواست بازرسی از اماکن نظامی ایران، بازی چند منظوره‌ای را آغاز کرده‌اند.

به گزارش مشرق،  رضاسراج در کانال تلگرامی خود نوشت:

چرا توئیت اخیر یکی از محکومان فتنه 88 مبنی بر تولید موشک و بمب اتمی و تبدیل ایران به کره شمالی اسلامی، پاسِ آبشار فتنه‌گران به آمریکا است؟

آمریکایی‌ها با درخواست بازرسی از اماکن نظامی ایران، بازی چند منظوره‌ای را آغاز کرده‌اند. از یک طرف موافقت ایران با این بازرسی‌ها، اجرای تعهدات آمریکا در برجام را دستخوش بهانه‌های واهی خواهد کرد و نقض هر چه بیشتر برجام را زمینه سازی می‌کند.

از طرف دیگر، عدم موافقت ایران با بازرسی از اماکن نظامی نیز انگاره برنامه پنهانی ایران برای تولید سلاح‌های کشتار جمعی را تقویت و اعمال تحریم‌های جدید علیه ایران را بهانه سازی می‌نماید. در حقیقت بازرسی از مراکز نظامی ایران، فعال نمودن چرخه اقناع سازی جهانی برای اثبات نقض برجام از سوی ایران، اجماع مجدد به بهانه انحراف در برنامه‌های نظامی ایران و اعمال تحریم‌های بیشتر علیه ایران است.

در حالیکه «نیکی هیلی» نماینده آمریکا در سازمان ملل با سفر به وین، پروژه بازرسی از مراکز نظامی را کلید زده است؛ این‌ همانی ایران با کره شمالی، تسهیل در تحقق اهداف بازی جدید آمریکا علیه ایران و خیانت ماندگار فتنه‌گران به منافع ملی است. پیش از این هم فتنه‌گران کوشیدند به بهانه عدم رفع حصر، اعمال تحریم‌های حقوق بشری و اجماع مجدد علیه ایران را زمینه سازی کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • میرزابنویس ۱۱:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۶
    49 7
    فتنه گران وطنفروشند. عمامه دار و کراواتی آنها هم فرقی با هم ندارد.
  • GB ۱۱:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۶
    16 6
    هواپیمای جنگنده درست و حسابی تانک قابل اعتماد کشتی و ناو امثالهم که کاملا بتونه درحد نام ایران باشه که نمیتونیم بسازیم بهمونم که نمیفروشن در منطقه ای قرار داریم که همه دارن خوب توش خرید میکنن پس با چی باید دفاع کنیم؟ همین رو هم نباید داشته باشیم تا زمانی که مشابه یمن حرف مخالف یکی از سیاست های عربستان و امریکا و امثالش زدیم یا مثلا منافعمون باهم نخوند سریع بمبارونمون کنن؟ اصلا یفرمایید ببینبم با نیروی دفاعی موافق هستید یانه؟ مگه بودجه ایران چقدره؟ که این حضار هرچی میشه به موشکها گیر میدن اقتصاد چندسال دست همفکران شما بود چرا درستش نمیکنید؟ مملکت بعد از انقلاب چند سال دست شما بوده تازه زمانی هم که جنگ نبوده دست همفکرای شما بوده پس بفرمایید مشکل شما چیه که نتونستید اقتصاد رو سامان بدید بابا ارتش بیست روزه حقوق نگرفته این درد داره این درد داره که تجهیزات موزه ای رو بعضا دوباره رنگ زدن استفاده میکنن این درد داره که سرباز مرزبان مملکت خودرو درست و حسابی و تفنگ درست درمون نداره این درد داره که ادعای بودجه نظامی چندبرابری هم دارن دوستان مصلح ما همین موشک خواه نا خواه تنها ابزار درست و حسابی دفاعی ماست مشکلت باهاش چیه؟ خواهشا منتشر کن مشرق ببینیم حرف حساب چیه
  • ناشناس IR ۱۴:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۶
    20 9
    خب این فتنه گرها رو اعدام کنید
  • ناشناس IR ۱۴:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۶
    20 4
    خب این فتنه گرها رو اعدام کنید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس