کد خبر 765162
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۰
رضا سراج

سوژه سازی از رفع حصر فتنه‌گران، پشت پرده مهمی دارد که آگاهی از آن، ماهیت کاسبان حصر را بر ملا می‌سازد.

به گزارش مشرق، رضا سراج در کانال تلگرامی اش نوشت: سوژه سازی از رفع حصر فتنه‌گران، پشت پرده مهمی دارد که آگاهی از آن، ماهیت کاسبان حصر را بر ملا می‌سازد.

جریان اعتدال و رفع حصر :
جریان اعتدال در زمان معرفی دولت دوازدهم با سهم خواهی اصلاح طلبان مواجه گردید. از همین رو با مشارکت در سوژه‌ سازی از رفع حصر، از یک سو سعی کرد خود را از مطالبات و سهم‌ خواهی‌ها اصلاح طلبان رها سازد و از سوی دیگر دست خود را برای چینش مدیران میانی همچنان باز نگه دارد. ضمن آنکه تقابل جریان انقلابی و فتنه‌گران در موضوع حصر، جریان اعتدال را از پاسخگویی مصون می‌سازد.

جریان اصلاحات و رفع حصر :
ناکامی در سهم خواهی از دولت دوازدهم و پیوند جریان اعتدال با لاریجانی، سران اصلاحات را دچار سرگیجه نمود. همزمان اصلاح طلبان با چالش‌های درونی (انتخاب شهردار تهران و...) و سرخوردگی بدنه اجتماعی مواجه شده‌اند. اصلاح‌طلبان با مشارکت در سوژه‌ سازی از رفع حصر، سعی دارند بر ناکامی‌ها و چالش‌های درونی خود سرپوش ‌گذارده و با نخود سیاهِ رفع حصر، انسجام بدنه اجتماعی را حفظ ‌نمایند.

سوژه سازی از رفع حصر فتنه‌گران، تنها مربوط به دو جریان اعتدال و اصلاحات نیست؛ بلکه جریان ضدانقلاب و برخی فتنه‌گران نیز از این طریق می‌کوشند تا اجماع آمریکایی‌-‌اروپایی برای اعمال تحریم‌های حقوق بشری علیه ایران و تمدید تحریم‌های آمریکا در شهریور ماه را زمینه سازی نمایند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 12
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۹:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۳۰
    5 7
    به نظرم برای جلوگیری از فتنه آمریکایی- اروپایی و جلوگیری از بهونه دادن به اونا بهتره این مسخره بازی را دیگه بذاریم کنار و با همدلی و رافت اسلامی، گره ای از مشکلات را باز کنیم. قضیه بیش از حد لوث شده.
  • محمد IR ۲۰:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۳۰
    9 3
    اصلاحات در شوراها پیروز ریاست جمهوری پیروزی شما یا مفهوم شکست رو نمیدونید یا خیلی پوست کلف هستید مشرقیا
    • امیر IR ۰۳:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۳۱
      1 1
      جناب محمد ، انگار روزنامه های زنجیره ای اصلاح طلبان را نمی خونی؟!!!!!!!برو مطالبشون در مورد کابینه دوازدهم را بخون تا حسابی از توهم دربیای و برای حل مشکلت یک لیوان آب سرد بخور، وقتی وزیر اصولگرا با رای بالا ( رحمانی فضلی) انتخاب میشه و وزیر اصلاح طلب ( بی طرف) انتخاب نمیشه، خودش گویای همه چیز هست، چرا خودتو به اون راه می زنی؟!!!! یعنی جنابعالی از بزرگان اصلاح طلب بیشتر به وضعیت اصلاح طلبان اشراف داری؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • IR ۲۰:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۳۰
    12 6
    کدام حصر؟ اگر زندگی در بهترین حصار امنیتی و حداکثر امکانات رفاهی و درمانی و تفریحی به همراه هر چند وقت یکبار دادن پیام و اعلامیه و تبریک و تسلیت اسمش حصر است لطفا مرا هم حصر کنید.
    • IR ۰۷:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۳۱
      3 1
      باشه میکنیم. بیا
  • امین IR ۲۱:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۳۰
    7 7
    بله تا چشم امثال شما کور بشه. ما از به زعم شما فتنه گران حمایت میکنیم تا هر دو چشم شما کور بشه
    • امیر IR ۰۳:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۳۱
      3 1
      امین شما بیجا می کنید که از فتنه گران حمایت می کنید، انگار سیلی نهم دی یادتون رفته!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! هیچ غلطی نمی توانید بکنید و چشم خودتون کور خواهد شد، وطن فروشان غرب زده مزدور و خائن.
  • محمد IR ۲۲:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۳۰
    7 6
    ازادی یاحصر این اقایان اساسا مسئله دست چندم مردم ایران هم نیست حتی مرگ وزندگی انها شاید فقط اشپزخانه بفهمد که یکی از مشتریانش کم شده ویا w c یکی از ارباب رجوعش
  • IR ۰۶:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۳۱
    3 3
    من اصلا با آقای کروبی و موسوی کار ندارم اصولا مردم ایران ظلم را از طرف هر کس باشه قبول نمی کنند و حقیقت اینه که مردم حصر خانگی را ظلم در حق فرد می دونند وگرنه کروبی و موسوی همچین محبوبیتی بین مردم ندارند البته با این حصر محبوبیتشون بیشتر و بیشتر شد
  • ناصری IR ۰۷:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۳۱
    3 2
    مرجع حل تمام مشکلات کشور قانون است بهتر است که در یک محکمه علنی محاکمه شوند و فرصت دفاع از خود را نیز داشته باشند و همه مردم نیز شاهد ماجرا باشند.
  • ۰۸:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۳۱
    2 1
    فقط اعدام
  • ناشناس ۱۰:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۳۱
    1 0
    هرکس ازتوهین کنندگان امام حسین(ع)حمایت کنه خیلی.............

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس