کد خبر 767546
تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۶
ورزشگاه شهید عضدی رشت

معاون دادستان مرکز استان خراسان رضوی گفت: در پی انتشار خبری مبنی بر عدم بیمه ورزشگاه ثامن مشهد ، مدیر این ورزشگاه به دادسرا احضار شد.

به گزارش مشرق، قاضی محمدبخشی محبی در مشهد اظهار کرد: حفظ سلامت و امنیت مردم به‌خصوص خانواده ورزش که ساعات متمادی در ورزشگاه‌ها و مجموعه‌های ورزشی فعالیت می‌کنند از اولویت‌های دادستانی می باشد.

وی افزود: بعنوان مدعی العموم اجازه نمی‌دهیم کسی نسبت به سلامت مردم بی‌تفاوت باشد و با توجه به مطالبات انجام شده از ناحیه مردم و سازمان های ورزشی، دادستانی در صدد احقاق حقوق حقه همشهریان در این زمینه برخواهد آمد.

قاضی محمدبخشی محبی با اشاره به عدم بیمه ورزشگاه ثامن مشهد و استفاده مردم از آن گفت: در این خصوص در قانون نیز جرم انگاری شده و مجموعه های ورزشی مطابق آموزه های حقوق ورزشی دارای استاندارهایی هستند که یکی از آنها بحث بیمه و تامین و جبران خسارات مالی وارده به اشخاص می باشد که دارای ردیف بودجه خاص خود و تاییدیه های ویژه هستند.
معاون دادستان مرکز استان خراسان رضوی افزود: در صورت احراز یا اثبات اینکه بودجه تعیینی در این خصوص در جای دیگری هزینه و مصرف شده است جرم انگاری شده و در این باره نیز تحقیق و با متخلفان به شدت برخورد خواهیم کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس