کد خبر 767409
تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۷
کرار

هافبک عراقی صنعت نفت آبادان خبر داد که مسئولان این باشگاه به او پیشنهاد تمدید قراردادش را دادند.

به گزارش مشرق، کرار جاسم، هافبک عراقی تیم صنعت نفت آبادان در مصاحبه با روزنامه «الملاعب» عراق درباره لیگ برتر ایران گفت: غالبا هر لژیونری که به لیگ ایران می‌آید این قانون صدق نمی‌کند که موفق باشد. این به خاطر رقابت و سطح بالای لیگ ایران است و به همین خاطر بازیکنان نمی‌توانند در یک مسابقه کامل بازی کنند و تعویض می‌شوند.

وی در ادامه دلیل اصلی ماندنش در لیگ ایران را این طور بیان کرد: پس از گذراندن دورانی طولانی در لیگ ایران و شرایط خانودگی، قصد نداشتن در این فصل در لیگ ایران بمانم اما با اصرار کمالوند، سرمربی صنعت نفت آبادان که ارتباط نزدیکی با او دارنم در نهایت از تصمیمم منصرف شدم.

هافبک باتجربه عراقی ادامه داد: باید بازیکنان عراقی حاضر در لیگ ایران تمام تلاش خود را انجام دهند تا نام بازیکنان عراقی در میان هواداران و مسئولان باشگاه‌های ایرانی سرافراز باشد. این عملکرد خوب آنها باعث می‌شود تا افق‌های جدیدی از حضور لژیونرهای عراقی در لیگ ایران در آینده باز شود.

کرار در پایان از پیشنهاد جدید مسئولان باشگاه صنعت نفت آبادان خبر داد و گفت: با توجه به عملکرد خوبی که در این 5 هفته ابتدایی لیگ ایران داشتم، مسئولان باشگاه صنعت نفت آبادان به من پیشنهاد دادند تا قراردادم را با این تیم برای یک فصل دیگر تمدید کنم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس