کد خبر 766850
تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۵
پوتین

جدیدترین نظرسنجی در روسیه نشان داده که ۸۱ درصد از مردم روسیه عملکرد ولادیمیر پوتین در سمت ریاست جمهوری را تایید کرده و او همچنان مورد اعتمادترین سیاستمدار در روسیه است.

 به گزارش مشرق به نقل از خبرگزاری «اینترفکس»، بر اساس نظرسنجی انجام شده از سوی بنیاد سنجش افکارعمومی روسیه که روز جمعه منتشر شد، اقدامات "ولادیمیر پوتین" در سمت ریاست جمهوری مورد تایید بیش از 81 درصد از شهروندان این کشور قرار دارد. این شاخص طی 3 ماه گذشته ثبات داشته است. تنها 11 درصد از مردم از عملکرد رئیس جمهوری ابراز نارضایتی کرده اند.

علاوه بر این 65 درصد از سئوال شوندگان در این نظرسنجی گفته اند که اگر انتخابات ریاست جمهوری یکشنبه این هفته برگزار می شد، قطعا به ولادیمیر پوتین رای می دادند.

بر اساس این نظرسنجی، عملکرد "دمیتری مدویدیف"در سمت نخست وزیری مورد رضایت 48 درصد از مردم روسیه است، ضمن اینکه 51 درصد از شهروندان هم از عملکرد نخست وزیر، ناراضی هستند.

این نظرسنجی در تاریخ 20-19 آگوست در 207 منطقه مسکونی در 73 منطقه فدراسیون روسیه انجام شده و در آن بیش از 3 هزار نفر مورد سئوال قرار گرفته اند.

تحقیقات مرکز تجزیه و تحلیل «لیوادا سنتر» نیز نشان داده است که ولادیمیر پوتین همچنان در راس فهرست سیاستمدارانی است که مردم روسیه به آنها اعتماد دارند. بیش از 58 درصد شهروندان  گفته اند که به رئیس جمهوری اعتماد کامل دارند. این بالاترین سطح اعتماد مردمی نسبت به وی از ابتدای سال جاری است. "سرگئی شایگو" وزیر دفاع روسیه با (30 درصد) در جایگاه دوم و "سرگئی لاوروف" وزیر امور خارجه با (28 درصد) در مقام سوم قرار گرفته اند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس