بازدید سرلشکر باقری از فرماندهی مرزبانی نیروی انتظامی

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: دشمن باید در ارزیابی هزینه و فایده تهاجم به ایران به این نتیجه قطعی برسد که هزینه آن بسیار فراتر از فایده برایشان خواهد بود.

به گزارش مشرق، مراسم معارفه امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی به عنوان فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور فرماندهان عالیرتبه نیروهای مسلح در ستاد فرماندهی آجا برگزار شد.

سردار سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در این مراسم، با بیان اینکه امروز کشور دوره حساس و خطیری  در منطقه دارد، اظهار داشت: ارتش نقش بازدارندگی در برابر تهدیدات دشمنان و استکبار جهانی داشته و ارتقای توان و آمادگی رزمی، مطالبه ای است که سالهاست رهبری آن را بیان می دارند.

باقری افزود: دشمن باید در ارزیابی هزینه و فایده تهاجم به ایران به این نتیجه قطعی برسد که هزینه آن بسیار فراتر از فایده برایشان خواهد بود.

وی گفت: دشمنان به این نتیجه قطعی رسیده اند که تهاجم نظامی به ایران منجر به تلفات و شکست خفت بارشان خواهد شد و برای همین است که به جنگهای نیابتی روی آوردند که با تلاش نیروهای مسلح آینده روشنی پیش روی است.

باقری با بیان اینکه مساله تعالی معنوی و بصیرت ویژگی اصلی مورد انتظار از نیروی خدوم ارتش و سایر نیروهای مسلح است، تصریح کرد: آنچه که در جنگ انسان را در کنار سلاح و بر دفاع ثابت می‌دارد، معنویت و روحیه است.

وی افزود: همچنین در فتنه های و مشکلات سیاسی داخلی، این بصیرت است که افراد را در سنگر انقلاب نگه می‌دارد.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد: ارتش توان و ظرفیت بسیار بالایی دارد که با استفاده از آنها می‌تواند مشکلات معیشتی را حل کند و همه ما وظیفه داریم به ارتش در حل مشکلات معیشتی کارکنان ارتش کمک کنیم.

باقری خاطرنشان کرد: ارتش و سپاه بعنوان دو بازوی قدرتمند و در کنار آنها ستادکل و ناجا، یک ید واحده در دفاع از انقلاب هستیم.

وی گفت: برای چندمین بار است که تاکید می‌کنم عضویابی و جستجو و یافتن عناصر انقلابی و علاقه مند و دارای اصالت معنوی است. باید این افراد را پیدا و جذب ارتش کنید.

رئیس ستاد کل اظهار داشت: احیای دبیرستان نظام موضوع بسیار خوبی است که ارتش مقدمات آن را فراهم کرده است.

باقری با بیان اینکه آموزش ها نیاز به مداومت و بروزرسانی داشته و با توجه به تهدیدات روز باید صورت گیرد، گفت: تکیه صرف به آموزش و رزمایش موجب رشد و تامین نیازهای یک نیرو نمی‌شود بلکه باید درگیری مستقیم در جبهه و مقابله با دشمن باشد تا نیرو آماده شود و برای همین نیروهای ارتش و پدافند باید در مرزها و جبهه هایی که انقلاب اسلامی حضور دارد خود را ارتقا دهند.

وی افزود: ارتش و سپاه می‌توانند مکمل‌های بهتری برای هم باشند و زمینه و ظرفیت‌هایی در سپاه است که می‌تواند در اختیار ارتش قرار بگیرد و بالعکس تا کشور بهتر از گذشته به اقتدار برسد.

رئیس ستاد کل همچنین با اشاره به انتصاب سرلشکر موسوی در فرماندهی ارتش، گفت: امیر موسوی سایقه درخشانی در جنگ داشته و فردی متدین و متعهد است و این یک سال و چند روزی که در کنار ما در ستاد کل بود ارادتم به ایشان بیشتر شد و این انتصاب با همه خیرات، یک محرومیت برای بنده و ستادکل است.

وی افزود: ارتش با فرماندهی امیر موسوی ضمن ادامه مسیر رشد گذشته با انرژی و گامهای بالاتر قدم های اساسی برمی‌دارد.

باقری همچنین تصریح کرد: امیر صالحی هم بخوبی ارتش را اداره کرد و پیش برد و امیدوارم در مسئولیت جدید که به پیشنهاد اینجانب و تایید حضرت آقا بود، بازهم موفق باشد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 3
  • ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۴
    20 3
    امیدوارم دفاع نقطه ای و هجوم نقطه ای همراه با واکنش بسیار سریع از لحاظ نیروی انسانی مد نظر باشد
  • ۱۶:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۴
    30 3
    آفرین. درود بر شما
  • ۲۲:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۴
    3 1
    سردار رو همه ی آزادگان جهان و ما حساب کن در نبرد با امریکا
  • ۱۵:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۵
    1 0
    پیشدستانه با خرابکاری در مراکز خط برق و گاز و انفجار در مخازن و قطار و کشتی باید از الان دشمن را ضعیف کنید و از فکر تهاجم خارج و به فکر داخلش بیافتد.
    • علی ۲۱:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۵
      0 0
      اونام میشینن مثل بز نگا میکنن دیگه؟؟؟؟؟؟
  • ۱۷:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۵
    0 0
    شیعیان افغانستان رو تجهیز کنید داعش داره بدجور خونریزی میکنه حتی اگر شده سلاح سبک زمان جنگ اما لااقل کمی کمک کنید که جلو خدا روسیاه نباشیم
  • IR ۰۹:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۱
    0 0
    باتوجه به ساخت سلاح لیزری در آمریکا سپاه بعنوان نیروی پیشتاز در ساخت وتوسعه واختراع صنایع نظامی شایسته است دراین خصوص وبرای مقابله با اقدامات شیطان بزرگ اقدامات لازم را بعمل آورد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس