کد خبر 766327
تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۲
نیروی انتظامی

فرمانده انتظامی شهرستان جوانرود از توقیف محموله ۳۰۰ میلیون ریالی لوازم خانگی قاچاق در این شهرستان خبر داد.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "داریوش محمدی" گفت: به دنبال دریافت اخباری مبنی بر اینکه عده‌ای از قاچاقچیان سودجو اقدام به وارد کردن محموله لوازم خانگی قاچاق از کشور عراق نموده و قصد انتقال آن به استان‌های مرکزی کشور را دارند، پس از بررسی و تأیید صحت خبر، موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: عوامل انتظامی شهرستان با انجام اقدامات اطلاعاتی خودروی حامل کالای قاچاق را در محور پاوه-جوانرود شناسایی و پس از مشاهده خودرو، آن را متوقف کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به توقیف یک دستگاه وانت تویوتا در این زمینه، خاطرنشان کرد: در بازرسی از خودروی توقیفی ۱۲ دستگاه ماشین ظرفشویی قاچاق با مارک ال‌جی فاقد مجوز قانونی و مدارک مثبته گمرکی به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال کشف شد.

سرهنگ محمدی در پایان گفت: مبارزه با پدیده شوم قاچاق کالا در راستای حمایت از اقتصاد ملی و تولیدکنندگان داخلی و جلوگیری از ورود کالای بی‌کیفیت به داخل کشور است.

آموزش و مدیریت دانش، آسیب پذیری در مأموریت های پلیسی را کاهش می دهد

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: هر چقدر کارکنان در محیط کاری خود بحث آموزش و مدیریت دانش را به صورت بهتر، عملیاتی و اجرا کنند، زمینه رشد و شکوفایی و افزایش موفقیت در مأموریت های مختلف، کاهش سوانح و آسیب پذیری نیروها را به دنبال خواهد داشت.

سردار "منوچهر امان اللهی" در بیست و چهارمین جلسه قرارگاه جهادی تربیت و آموزش انتظامی استان در جمع فرماندهان، معاونان و روسای پلیس های تخصصی اظهار کرد: رویکرد نیروی انتظامی امنیت «مردم محور» با دو مولفه اقتدار و عطوفت اسلامی است که جز با پرورش اخلاق و رفتار کارکنان میسر نخواهد شد.

وی افزود: پرسنل نیروی انتظامی علاوه بر سلامت جسم و آمادگی انجام مأموریت های مختلف، می بایست از سلامت اخلاقی و رفتاری نیز برخوردار باشند و با سعه صدر با مجرم و افراد آسیب دیده رفتار کنند.

این مقام ارشد انتظامی استان در ادامه ارتقای سطح دانش و مهارت کارکنان در بخش های مختلف را لازمه مأموریت های اثرگذار عنوان کرد و گفت: تقویت توانمندی پرسنل، کاهش آسیب پذیری آنها، بهبود رفتار و برخورد با مردم و در نهایت افزایش میزان رضایتمندی آحاد جامعه از اولویت های نیروی انتظامی است.

سردار امان اللهی خاطرنشان کرد: هرچه میزان دانش نظامی و قضائی کارکنان افزایش یابد، عملکرد پلیس در مبارزه با جرایم و آسیب های اجتماعی نیز افزایش یافته و کاهش تلفات و خسارات نیروی انسانی و تجهیزات را به همراه دارد.

وی افزود: گسترش روز افزون علم و دانش و رویارویی با حجم گسترده ای از اطلاعات، افزایش فعالیت های پژوهشی را می طلبد تا از لحاظ آموزشی دچار عقب ماندگی نشویم و پرسنل انتظامی همواره از دانشی به روز برخوردار باشند.

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: سازمان ها برای ارائه خدمات و کسب نتایج مطلوب، گریزی از حفظ و پرورش نیروی انسانی ندارند که در این راستا، آموزش مهمترین و بهترین ابزار پیشرفت و توسعه است.سردار امان اللهی با اشاره به اینکه آموزش پرسنل باید مستمر، بی وقفه و پویا باشد، گفت: آموزش های پلیس می بایست به نیازهای درون سازمانی و برون سازمانی نزدیک باشد و راه دستیابی به موفقیت را هموارتر سازد.

وی تأکید کرد: فرماندهان و مدیران باید برای رسیدن به نقطه مطلوب تمام تلاش خود را به کار گیرند و از هیچ کوششی فروگذاری نکنند.

 این مقام ارشد انتظامی استان کرمانشاه یادآور شد: هر چقدر کارکنان در محیط کاری خود بحث آموزش و مدیریت دانش را به صورت بهتر، عملیاتی و اجرا نمایند، زمینه رشد و شکوفایی و افزایش موفقیت در مأموریت های مختلف، کاهش سوانح و آسیب پذیری نیروها را به دنبال خواهد داشت.

فرمانده انتظامی شهرستان ثلاث باباجانی منصوب شد

با حضور جانشین انتظامی استان مراسم تکریم و معارفه فرماندهان شهرستان ثلاث باباجانی برگزار شد.مراسم تکریم و معارفه فرماندهان شهرستان ثلاث باباجانی با حضور سرهنگ "علیرضا مرزبانی" و هیئت همراه و نیز اعضای شورای تامین شهرستان برگزار شد.

در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد فرمانده سابق شهرستان سرهنگ شهید "سعید حاجی آبادی" از زحمات سرپرست شهرستان سرهنگ "علی اشرف رستمی" تقدیر به عمل آمد و سرهنگ "محمد محمدی" به عنوان فرمانده انتظامی شهرستان ثلاث باباجانی منصوب شد.

تقدیر امام جمعه شهرستان سنقر از اقدامات و تلاش های شبانه روزی پلیس

امام جمعه شهرستان سنقر از اقدامات و تلاش های شبانه روزی پلیس در راستای برقراری امنیت و آرامش مردم شهرستان تقدیر کرد.

در راستای ارتقای تعاملات و همکاری ها، فرمانده انتظامی شهرستان سنقر  سرهنگ "غضبان احمدی فرد"، رئیس عقیدتی سیاسی و جمعی از فرماندهان انتظامی سنقر در دفتر امام جمعه با حجت السلام "مجید صفدری" دیدار کردند.

امام جمعه شهرستان سنقر ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات شبانه روزی پلیس برای برقراری امنیت و آرامش در جامعه، گفت: تمام فرماندهان، کارکنان و مسئولان انتظامی برای خدمت رسانی به مردم در همه جا حضور دارند و این همه پیگیری و جدیت جای تقدیر و تشکر دارد، چراکه می شود کارها را در حد رفع تکلیف انجام داد اما در نیروی انتظامی همه پای کار هستند.

وی افزود: کارکنان نیروی انتظامی باید آستانه تحمل خود را بالا برده و انتقاد پذیر باشد، در هر جامعه ای متخلف، قانون شکن و تابع قانون وجود دارد.امام جمعه شهرستان سنقر تصریح کرد: با قوه قهری نمی توان مردم را اصلاح کرد بلکه باید با فرهنگ سازی، برگزاری کلاس های آگاه سازی و اقدامات دیگر، قانون را کم کم به جامعه تزریق کرد.

حجت الاسلام صفدری یادآور شد: وظیفه پلیس این است که با افراد هنجار شکن و قانون گریز برخورد سخت داشته باشد، مردم نیز قدردان پلیس هستند و قانون را می پذیرند.در این دیدار سرهنگ احمدی فرد گزارشی از اقدامات و تلاش های انتظامی شهرستان بیان کرد و گفت: هدف ناجا خدمت پاک، صادقانه و بی ریا برای کسب رضایت خداوند است.

وی افزود: همه سرباز و تابع دستورات ولایت فقیه هستیم و انتظاری که از امام جمعه محبوب شهرستان داریم، این است که در محافل و مجامع از مواضع به حق نیروی انتظامی دفاع کند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۷:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۲
    1 0
    یه هفته بعد اعلام میکنن قانونی بوده وعلتش بیکاری فلان اقازاده است .شتر اگه دیدی باید بگی ندیدم .علی برک ت
  • ۱۷:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۲
    1 0
    فقط موارد ریز را میبینند ماشااله
  • ۱۷:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۲
    2 0
    دیگه 30 میلیون تومان قاچاق که اینهمه مطلب نمی خواد .
  • ۱۳:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۴
    2 0
    واسه 12 تا ماشین لباسشویی مطلب زدید؟؟؟؟؟؟؟ هر چه میزان قاچاق کمتر باشه واسه شما مهمتره.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس