کد خبر 766277
تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۱
کلوپ

سرمربی لیورپول به ستایش از عملکرد شاگردانش بعد از پیروزی برابر هوفنهایم پرداخت. او درباره بازی نکردن کوتینیو هم سخن به میان آورد.

به گزارش مشرق، به نقل از اسکای اسپورت، لیورپول در دور برگشت پلی آف لیگ قهرمانان اروپا از هوفنهایم آلمان پذیرایی کرد و توانست با نتیجه پر گل ۴ بر ۲ به پیروزی برسد تا به مرحله گروهی راه پیدا کند.
یورگن کلوپ طبیعی است که از این پیروزی تیمش راضی و خوشحال باشد. او بعد از بازی گفت: براین باور هستم که بازی زیبایی بود و تماشاگران از آن لذت بردند. با توجه به پیروزی در دیدار رفت کار ما برای صعود آسان بود و خوشبختانه در هر دو بازی رفت و برگشت به پیروزی رسیدیم تا با شایستگی به دور بعد راه پیدا کنیم.
کلوپ درباره بازی ندادن به کوتینیو گفت: من هیچ مشکلی با  این بازیکن ندارم. چیزی جدیدی درباره کوتینیو نمی توانم بر زبان بیاورم. کوتینیو بازی نمی کند چرا که هنوز مصدوم است و به شرایط بازی نرسیده است.
سرمربی لیورپول بار دیگر به ستایش از محمد صلاح خرید مصری تیمش پرداخت و گفت: صلاح رم تفاوت زیادی با صلاح لیورپول دارد. او بار دیگر نشان داد که خرید باکیفتی برای ما است. از همه بازیکنان تشکر می کنم و الان باید به مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا فکر کنیم.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس