کد خبر 766052
تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۳
مجید جلالی

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: ما برای خارج شدن از این وضعیت دو راهکار داریم و می‌توانیم خیلی زود به جدول بازگردیم.

به گزارش مشرق، مجید جلالی در نشست خبری پیش از بازی با فولاد خوزستان اظهار داشت: فوتبال پستی و بلندی زیاد دارد، آن چیز که انتظارش را داشتیم به دست نیاوردیم اما نسبت به پارسال جلوتر هستیم. 2 راهکار داریم یکی اینکه نفراتمان ترمیم شوند و دیگر ممارست و تمریناتمان را زیادتر کنیم. بازیکن نیجریه‌ای شرایطش برای پیوستن به ما حل شده است و یک بازیکن دیگر هم جذب می‌کنیم و می‌توانیم خیلی زود به جدول برگردیم.

وی ادامه داد: مطمئناً ما به لیگ بر می‌گردیم و بازیکنان شایستگی خودشان را به اثبات خواهند رساند. آنها بیشتر از من در تلاش هستند تا به موفقیت برسیم و در جدول وضعیتمان درست شود.

وی در مورد حمایت باشگاه از خودش و از برنامه ۳ ساله‌ای که به پیکان داده، گفت: برنامه کلی از فصل گذشته بود و برنامه قوی و خوبی است. در شروع صحبت‌هایم هم گفتم فوتبال پستی و بلندی زیادی دارد و در روزهای خیلی سخت تجربه می‌تواند به شما کمک کند چه در بخش مدیریت، چه مربی‌گری و چه بازیکن. در شرایط سخت می‌توانید بفهمید چه کسانی یار و نزدیک شما هستند. ما و باشگاه هم اکنون در این برهه اتفاق نظر داریم که می‌توانیم شایستگی‌هایمان را در میدان ثابت کنیم وقتی قبول داریم که شایسته هستیم.

جلالی در مورد بازیکن نیجریه‌ای پیکان گفت: من به این بازیکن امیدوارم اما تا قبل از اینکه وارد مسابقه نشود نمی‌توانم در موردش اظهار نظر قطعی بکنم اما اینطور فکر می‌کنم که او در بخش حمله می‌تواند توان ما را افزایش بدهد.

جلالی در مورد اینکه سال اول برنامه‌اش چگونه بوده، گفت: سال اول برنامه پارسال بود و می‌خواستیم به ثبات برسیم که این کار را هم کردیم و توانستیم بازیکنان جوان و آینده‌داری را وارد تیممان کنیم، تیم امیدمان بسیار مقتدر است، ۱۴ بازیکن امید ما در فهرست بزرگسالان قرار دارند و من به این تیم امیدوار هستم، هیچ وقت هم با یکی دو باخت برنامه‌مان تغییر نمی‌کند و نگران نمی‌شویم، باشگاه ما هم آنقدر ظرفیت و پتانسیل دارد تا از این روزهای سخت عبور کنیم.

سرمربی پیکان در مورد خبر دستگیری یک جادوگر در فوتبال و ارتباطش با یک مدیرعامل و اینکه آیا او در فوتبال جادوگری دیده یا خیر، اظهارداشت: اگر به سراغ زندگی‌های خانوادگی افراد هم بروید ممکن است در این مورد اعتقاداتی را ببینید. فوتبال هم بخشی از زندگی است شاید در آن این چیزها وجود داشته باشد اما به نظر جدی نیست. اگر کسی به آن معتقد است خب دنبالش می‌رود و اگر هم نیست کار خودش را می‌کند. واقعیت این است که روی این مسئله نظارت دارند باید نظارت بهتر و قوی‌تری داشته باشد.

وی در مورد شرایط تیم فولاد گفت: فیلم ۳-۴ بازی این تیم را دیده‌ام. فولاد شرایط خوبی دارد و بازی‌های خوبی هم انجام می‌دهد. خوشحالم که برخی از مربیان جوان مثل رضا مهاجری و سیروس پورموسوی نه تنها در زمین خوب کار می‌کنند بلکه از نظر فرهنگ و منش هم رفتار خوبی از خود به نمایش می‌گذارند.

جلالی در پایان نشست با اشاره به درگیری فرزاد حاتمی و امیرحسین صادقی بدون انکه اسمی از آنها ببرد اظهارداشت: ۲ هفته پیش من در کنفرانس حضور داشتم و وقتی به هتل رفتم و تلفنم که پیشم نبود نگاه کردم دیدم ۷۳ مرتبه زنگ خورده است، درست است که یکی از جاذبه‌های رسانه‌ها اخبار آنها هستند اما همیشه داشتن مخاطب دلیل بر مقبولیت نیست. از دوستان خودم در رسانه‌ها به عنوان برادر کوچکتر خواهش می‌کنم که به دنبال علایق افکار عمومی نروند، رسانه‌ها باید به افکار عمومی جهت بدهند نه اینکه دنباله‌رو افکار عمومی باشند و بعد بنشینیم و بپرسیم جامعه به کجا می‌رود در حالیکه ما می‌گوییم ما داریم جامعه را به کجا می‌بریم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس