کد خبر 765798
تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۵:۵۰
سرکرده باند نینجاها

اعضای باند در مراحل اولیه بازجویی به ۲۰ فقره سرقت از مراکز تولیدی و کارگاه های حاشیه شهر اعتراف کردند.

به گزارش مشرق، سرکرده افغانی باند معروف به «نینجاها» که با بستن قمه و شمشیر به کمر و پشت خود از مراکز و کارگاه های تولیدی در مشهد سرقت می کردند با شلیک گلوله توسط نیروهای عملیات ویژه فرماندهی انتظامی مشهد زخمی و روانه بیمارستان شد.

 چهار عضو این باند مخوف پس از چند ماه فعالیت های اطلاعاتی نوزدهم مرداد گذشته با شلیک ۱۸ تیر هوایی در مشهد توسط ماموران ورزیده عملیات ویژه دستگیر شدند اما آنان در اعترافات خود جوان ۳۵ ساله هموطن خود را به عنوان سرکرده باند معرفی کردند بنابراین به دستور سرهنگ محمد بوستانی (رئیس پلیس مشهد) تلاش گسترده ماموران برای شناسایی و ردیابی متهم فراری ادامه یافت تا این که شب سه شنبه گذشته ماموران انتظامی با انجام یک سری فعالیت های پلیسی به سرنخ هایی از تردد متهم مذکور در بولوار شاهنامه مشهد دست یافتند و با کسب مجوزهای قضایی وارد عمل شدند.

در ادامه این عملیات که به سرپرستی سرهنگ بهرامزاده صورت گرفت ماموران پلیس عملیات ویژه در مسیر تردد سرکرده باند «نینجاها» به کمین نشستند تا این که او سوار بر موتورسیکلت به کمین گاه نیروهای انتظامی رسید ولی در یک لحظه با مشاهده ماموران، هراسان موتورسیکلت را رها کرد و با پای پیاده به زمین های کشاورزی اطراف گریخت. در این هنگام ماموران با شلیک چند تیر هوایی فرمان «ایست» دادند اما او بدون توجه به اخطارهای پلیس همچنان به فرار خود ادامه داد تا این که ماموران به ناچار و با رعایت قانون حمل سلاح، پای چپ متهم فراری را هدف گرفتند و شلیک کردند.

مجروح ۳۵ ساله بلافاصله به مرکز درمانی انتقال یافت و تحت درمان قرار گرفت. بررسی های بیشتر درباره اقدامات مجرمانه اعضای این باند مخوف در حالی ادامه دارد که «نینجاهای نقابدار» با بستن دست و پای نگهبانان کارگاه های تولیدی و ضرب و جرح آنان با شمشیر، دست به سرقت می زدند. اعضای باند در مراحل اولیه بازجویی به ۲۰ فقره سرقت از مراکز تولیدی و کارگاه های حاشیه شهر اعتراف کردند.

منبع: روزنامه خراسان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محمود ۰۸:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۱
    1 1
    قاچاقی تو این مملکت زندگی میکنن اونوقت وحشیانه هم سرقت میکنن اینا دیگه خیلی پررو شدن. باید چهارتاشون اعدام بشن که درس عبرتی باشه برا بقیه وحشیا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس