کد خبر 765194
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۹
کشتی فرنگی

محمدعلی گرایی، سعید عبدولی و حسین نوری به دیدار رده بندی اوزان 71، 75 و 85 کیلوگرم رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جهان راه یافتند.

به گزارش مشرق، مسابقات چهار وزن اول رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جهان از ظهر امروز دوشنبه (به وقت ایران) در شهر پاریس فرانسه در حال برگزاری است.

نتایج نمایندگان ایران  در پایان دیدارهای مقدماتی به شرح زیر است:

در وزن 71 کیلوگرم محمدعلی گرایی پس از استراحت در دور اول در دور دوم به مصاف شماگی بولکوادزه دارنده مدال برنز المپیک از گرجستان رفت و توانست با نتیجه 3 بر 2 از سد این حریف بگذرد وی در دور بعد با نتیجه  7 بر یک اوریک نیکوگوسیان از فرانسه را مغلوب کرد اما در دور چهارم با نتیجه 6 بر 3 مقابل فرانک استابلر قهرمان جهان از آلمان شکست خورد و با توجه به حضور این کشتی گیر در دیدار فینال گرایی به گروه بازنده ها رفت. وی در این گروه رسول چونایف دارنده مدال برنز المپیک و قهرمان جهان از آذربایجان را شکست داد و به دیدار رده بندی راه یافت. گرایی در این دیدار با دانیل کاتاراگا نایب قهرمان جهان از مولداوی کشتی می گیرد.

در وزن 75 کیلوگرم سعید عبدولی پس از استراحت در دور اول در دور دوم مقابل ویکتور نمس نایب قهرمان اروپا از صربستان با نتیجه 2 بر یک شکست خورد و با توجه به حضور این کشتی گیر در دیدار فینال، عبدولی به گروه بازنده ها رفت وی ابتدا در این گروه ماخات یرژیپوف از قزاقستان را با نتیجه 4 بر صفر شکست داد و در مرحله بعد کاراپت چالیان از ارمنستان را با نتیجه 3 بر صفر شکست داد تا در دیدار رده بندی به مصاف با کازبک کیلوف از بلاروس برود.

در وزن 85 کیلوگرم حسین نوری پس از استراحت در دور اول، در دور دوم مقابل ایویداس استانکوویچ از لیتوانی با نتیجه 7 بر 5 پیروز شد، وی در دور بعد با نتیجه 3 بر یک اریک آپس از استونی را مغلوب کرد. نوری در دور چهارم مقابل ویکتور لورینچ دارنده مدال برنز جهان و قهرمان اروپا از مجارستان با نتیجه 6 بر 4 به پیروزی رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله مقابل دنیس کودلا دارنده مدال برنز المپیک از آلمان با نتیجه 4 بر یک شکست خورد و راهی دیدار رده بندی شد. حریف نوری در این دیدار اسلام عباس اف از آذربایجان است.

در وزن 98 کیلوگرم سید مصطفی صالحی زاده در دور نخست با قرعه استراحت روبرو بود، وی در دور دوم مقابل آرتور الکسانیان قهرمان جهان و المپیک از ارمنستان با نتیجه 3 بر یک مغلوب شد و با توجه به حضور این کشتی گیر در دیدار فینال وی برای کسب مدال برنز ابتدا در گروه بازنده ها مقابل تریسی هانکوک از آمریکا با نتیجه 3 بر یک به پیروزی رسید وی در مرحله بعد به مصاف ریوازی نادارشویلی از گرجستان رفت اما در یک کشتی نزدیک مقابل این حریف با نتیجه 4 بر 4 شکست خورد و از دور رقابت ها کنار رفت.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس