طارمی

مهدی طارمی پس از پاس ندادن به منشا از طرف هواداران اماج انتقادات قرار گرفت و باعث شد بغض این بازیکن در رختکن بترکد.

به گزارش مشرق، اشک‌های مهدی طارمی در رختکن نتیجه اتفاقاتی بود که در بازی رخ داد. دقیقه 68 و در صحنه‌ای که طارمی با ناصری گلر سیاه‌جامگان تک به تک شد، بسیاری از هواداران پرسپولیس منتظر پاس او به منشا بودند اما طارمی خودش ضربه نهایی را زد و این موقعیت هم از دست رفت. درست بعد از این صحنه منشا به طرز عجیبی تشویق شد و مهدی طارمی مورد آماج انتقادات قرار گرفت. بعد از بازی هم پرسپولیسی‌هایی که طارمی را مسوول از کف رفتن دو امتیاز می‌دانستند شروع به شعار دادن علیه آقای گل شان کردند تا اینکه بغض او در رختکن ترکید. بعد از این ماجرا کاپیتان‌های پرسپولیس در راهروی خبرنگاران به اتفاقات روی سکوها واکنش تندی نشان دادند که ماجرای آنها و لیدرها تا دو روز قبل هم ادامه داشت.


برادر طارمی: مهدی از پیشنهاد 4 میلیون یورویی گذشت
روز پنج‌شنبه اولین واکنش به این اتفاقات را محمد طارمی برادر مهدی نشان داد. او که خودش در ایرانجوان بوشهر بازی می‌کند به نمایندگی از خانواده‌اش آنهایی که باعث ریختن اشک برادرش شده بودند را به خدا واگذار کرد و گفت: «هیچ کجای دنیا با مرد سال فوتبال یک کشور، بازیکنی که از همه چیز خود گذشته تا باعث شادی فوتبالدوستان و طرفداران تیم باشگاهی خود شود اینگونه رفتار نمی‌کنند و متاسفم که می‌بینم مدیران باشگاه پرسپولیس هیچ اقدامی در راستای حمایت از آقای گل و بهترین بازیکن خود انجام نمی‌دهند. باشگاه باید تکلیف یکسری بوقچی که برای خود دیکتاتوری به راه انداخته‌اند را روشن کند. با مهدی طارمی شروع کردند و به بقیه هم می‌رسند چون دنبال اهداف و منافع خود هستند.» برادر بزرگتر طارمی ادامه داد: «نمی دانم بگویم یا نه؟ اما آنها که علیه مهدی شعار دادند خبر دارند که این بازیکن چند هفته قبل با پاسخ منفی به پیشنهاد چهار میلیون یورویی باشگاه ژاپنی تصمیم گرفت بماند و وظیفه‌اش در قبال پرسپولیس در آسیا را تمام و کمال انجام بدهد؟ مهدی نه تنها می‌توانست پول رضایتنامه‌اش را به باشگاه بپردازد بلکه با این قرارداد زندگی‌اش از این رو به آن رو می‌شد ولی ماند تا به پرسپولیس ادای دین کند.»

کاپیتان‌ها علیه لیدرها؛ همگی پشت طارمی هستیم
بعد از مصاحبه‌های تند سیدجلال حسینی و حسین ماهینی در راهروی خبرنگاران ورزشگاه، ماهینی روز پنج‌شنبه در توییترش نوشت: «اونهایی که باعث شدن مهدی توی رختکن گریه کنه همون‌هایی هستن که بعد از هر پاس اشتباه هادی اونو هو میکردن و باعث شدن ‌هادی دق کنه از دستشون.»


سیدجلال حسینی هم در مصاحبه‌ای گفت: «متأسفانه هواداران ما فریب خورده‌اند. چرا باید کاری کنند که اشک بازیکن ما در بیاید؟ مهدی طارمی بازیکن بسیار زحمتکشی است که زحمات زیادی برای تیم کشیده اما چرا عده‌ای کاری کردند که او گریه کند؟ ما همه یک تیم هستیم و پشت بازیکنان قرار داریم و اجازه نمی‌دهیم که با اعتبار بازیکنان ما اینگونه بازی شود.» وی ادامه داد: «بحث من اصلاً منشا نیست ولی چرا وقتی طارمی در زمین است و برای توپ زحمت می‌کشد منشا را تشویق کنند؟ متأسفانه هواداران ما فریب خورده‌اند و باید این موضوع مشخص شود.»
 کاپیتان پرسپولیس در پاسخ این سوال که؛ صحبت از این می‌کنید که برخی مسائل در جریان است که این اتفاقات رخ می‌دهد اما چرا به‌عنوان بزرگتر تیم این موارد را روشنگری نمی‌کنید، گفت: «من که دقیقا نمی‌دانم چه کسی یا کسانی این کارها را انجام می‌دهند اما معتقدم هواداران ما باید بدون واسطه با بازیکنان در ارتباط باشند. همین موضوع باعث می‌شود این اتفاقات رخ بدهد. همه بازیکنان زحمت می‌کشند و ما شرایط خوبی داریم اما چرا دو روز مانده به سفر تیم به عمان برای انجام یک بازی مهم و بین‌المللی این مسائل پیش می‌آید؟ من کاری ندارم که چرا منشا تشویق می‌شود اما چرا وقتی طارمی در زمین است این اتفاق رخ می‌دهد؟»‌  حسینی گفت: «ما تیم خوبی داریم و همه بازیکنان تلاش می‌کنند تا تیم نتیجه بگیرد و مطمئناً این مسائل نمی‌تواند سد راه ما شود اما باید همه چیز روشن و مشخص شود که چرا این مسائل اتفاق می‌افتد. ما تیمی هستیم که برای رسیدن به این جایگاه تلاش زیادی کرد و این مسائل درست نیست. مطمئن باشید ما همگی پشت طارمی هستیم چرا که او گل‌های زیادی برای ما زده و نباید زحماتش را فراموش کنیم.»

کانون هواداران: مدرک دارید
بعد از اتهاماتی که به لیدرها وارد شد کانون هواداران باشگاه اطلاعیه‌ای بدین شرح صادر کرد: «پس از حاشیه‌های ایجاد شده از طرف دشمنان قسم خورده پرسپولیس و صحبت‌های مطرح شده از طرف کاپیتان‌های محبوب و عزیزمان، بر آن شدیم تا تمامی تصاویر و یا ویدئوهایی را که دال بر آن دارد که احیانا لیدری به مهاجم محبوبمان اهانت و یا هر توهینی را کرده باشد جمع آوری کنیم، ولی متاسفانه پس از گذشت قریب به ٢٤ ساعت از بازی هیچ تصویری و سندی به دست کانون هواداران و باشگاه پرسپولیس، مبتنی بر این اتفاق نرسیده است. فلذا به اطلاع عموم بازیکنان، هواداران، خبرنگاران و تمام کسانی که در ورزشگاه حضور داشتند، بار دیگر می‌رسانیم که اولاً هر تصویری مبتنی بر این اتفاق دارید را به دست ما برسانید، سپس مژده به تمام هواداران عزیز هرکس هر فیلمی را از بازی سیاه جامگان ارسال کند که در آن هر لیدری به مهدی آقای گل توهین می‌کند، ضمن کمک به باشگاه محبوبش، به سفر رایگان کشور عمان جهت دیدن بازی پرسپولیس اعزام می‌شود. ضمنا کانون هواداران در حمایت قاطع از منافع باشگاه و بازیکنان عزیزمان، همانگونه که در گذشته با لیدرهای خاطی برخورد قاطع کرد و آنها را محروم کرد، اکنون نیز در حمایت از بازیکنان با هر لیدری که در بازی مقابل سیاه جامگان باعث ایجاد چنین حاشیه‌ای شده باشد به‌طور قاطعانه برخورد خواهد کرد.»


موضع باشگاه: برخورد می‌کنیم
بعد از بالا گرفتن حاشیه‌های مذکور بالاخره خمارلو مدیر روابط عمومی باشگاه مجبور به واکنش شد و طی مصاحبه‌ای گفت: «سه ضلع: هوادار، بازیکن و مدیریت باشگاه باید در یک راستا کار کنند. اگر کسی خواسته یا ناخواسته بخواهد مقابل یکی از این اضلاع قرار گیرد بدون شک سبب خواهد شد تا قطار پرسپولیس با موفقیت به مقصد نرسد. باشگاه پرسپولیس به صراحت اعلام می‌کند با کوچکترین مشکل تراشی در داخل مجموعه‌اش برخورد جدی خواهد کرد اما باید اذعان کنیم فضای مردانگی و رفاقت در پرسپولیس مثال زدنی است. سوء تفاهم‌های ریزی هم به وجود آمده بود که آنها را مدیریت کرده‌ایم. باز هم اگر خاطی احتمالی وجود داشته باشد برخورد شدیدی خواهیم داشت.» مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس گفت: «تمام قد از تک تک بازیکنانمان حمایت می‌کنیم. حمایتی که از هوادارانمان داریم و می‌دانیم آنها هم این موضوع را درک می‌کنند. رویای آنها را در سر می‌پرورانیم و می‌خواهیم با این اقدام به هدفمان که قهرمانی در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیاست برسیم. با تمام توان برای حفظ آرامش تیمی تلاش می‌کنیم تا به خواسته‌هایمان برسیم. بازیکنان پرسپولیس غیرت و صلابت خود را نشان داده‌اند و با بحث‌های پوچ و بیهوده نباید چالش اینچنینی ایجاد شود.»

منبع: روزنامه ایران ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 4
  • غیر قابل انتشار: 9
  • علی GB ۱۷:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۸
    70 54
    بیخود کرد از ۴ میلیون یورو گذشت فوتبالیستها به خاطر حقوق تمرین را لغو می کنند حالا ایشان از ٤ میلیون یورو گذشته چاخان نکنید لطفا تا دیروز توجیب این فوتبالیستها بید شلنگ تخته میاداخت حالا صحبت میلیون و یورو و دلار می کنند خدایا عظمتت را شکر
  • IR ۱۹:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۸
    23 22
    خودخواه
    • IR ۲۱:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۸
      2 1
      بوی سوختن میاد!
  • موسوی IR ۱۹:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۸
    4 2
    چرا یه عده بی فکر دل طارمی رو شکستند؟ خدا بالاخره عقوبتشون می کند.
  • IR ۲۰:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۸
    2 2
    ان شا الله که پشت سر این حواشی علیه طارمی انگیزه های سیاسی نباشه که اگر اینجور باشه باید به شدت با مخربین برخورد بشه
  • علی IR ۲۱:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۸
    2 3
    طارمی همه جا را گشت وتیم پیدا نکرد
  • SE ۰۰:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۹
    2 8
    خخخخخخخخخخخ/گریه نکن برات پفک میخرم
  • SE ۰۰:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۹
    1 8
    بتدازیدش بیرون.تا زمانیکه امثال بنگر و بادامکی هستن ما به طارمی نیاز نداریم.
    • محسن IR ۰۹:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۹
      6 4
      کیسه کشا به فکر تیم خودتون باشید
  • حسین پاک نیت IR ۰۷:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۹
    6 4
    با سلام برادر بزرگتر اقای طارمی ضمن احترام به نظر شما لطفا منت نگذارید مهدی هم هر چی داره از پرسپولیسه
  • امیر IR ۰۸:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۹
    8 1
    ضمن اینکه طارمی باید یاد بگیره که یک مهاجم ششدانگ بودن چجوریه، هواداران حق ندارند که با رفتار غیراخلاقی بازیکنان رو ناامید و سرخورده کنند. به هر حال مهدی زحمات زیادی برای پرسپولیس کشیده که خیلی بیشتر از فرصت سوزیهاش بوده.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس