کد خبر 764117
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۸
مهدی طارمی

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: فوتبال ایران متاسفانه اسیر احساست شده است و این موضوع را می توان در رفتار بازیکن و هوادار تشخیص داد.

به گزارش مشرق، محمد پنجعلی درباره تساوی پرسپولیس مقابل سیاه جامگان مشهد گفت: بازی با کیفیتی توسط پرسپولیس انجام شد که فکر می کنم حقش پیروزی بود. تصمیمات داوری تاثیر زیادی در این نتیجه داشت. به هر حال فوتبال است و چنین اتفاقاتی طبیعی است. نمی شود همیشه انتظار پیروزی داشت. افت و خیزهایی که تیم ها در ابتدای لیگ دارند کاملا طبیعی است.

وی درباره حاشیه هایی که با ورود گادوین منشا به زمین بازی، برای مهدی طارمی پیش آمده است تصریح کرد: آنها جوان هستند. همه چیز در فوتبال ایران احساسی است. از مدیر گرفته تا بازیکن. هوادار هم احساسی شعار می دهد. بازیکن هم کنترلی روی رفتارش ندارد و واکنش کاملا احساسی نشان می دهد. نباید در چنین مقطع خاصی که پرسپولیس باید به رقابت های آسیایی برود چنین رفتارهایی داشت.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: بدون شک کسی در پرسپولیس نیست که نخواهد به منشا پاس بدهد. چنین فرضیه ای اصلا درست نیست.

پنجعلی در پایان خاطر نشان کرد: من باز هم می گویم این تیم یک پای فینال خواهد بود. آنها می توانند از سد الاهلی بگذرند. تنها موضوع مهمی که الان باید به آن توجه ویژه کرد حمایت همه جانبه از تیم است. واقعا مسایل بیهوده و اینچنین می تواند آزار دهنده باشد و به پرسپولیس لطمه های جبران ناپذیری را در بازی های پیش رو بزند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس