ولی ملکی

نماینده مردم مشگین‌شهر در مجلس با انتقاد از عملکرد وزارت بهداشت در دولت یازدهم گفت: وزارت بهداشت تبدیل به وزارت رانت‌خواری و فامیل‌بازی شده است.

به گزارش مشرق، ولی ملکی نماینده مردم مشگین‌شهر در مجلس شورای اسلامی در مخالفت با وزیر پیشنهادی بهداشت در صحن علنی مجلس، اظهار داشت: اینکه آقای هاشمی توانمند و شخصیتی علمی است، شکی در آن نیست منتهی بنده مواردی را از شخصیت ایشان عرض می‌کنم که زیبنده یک کارگزار در نظام اسلامی نیست.

وی افزود: آقای قاضی‌زاده متاسفانه تحمل مخالف را ندارد که این ویژگی قابل قبول نیست، همچنین ایشان به راحتی کسانی که حق خود را طلب می‌کنند را قضاوت می‌کند که این رفتار نیز زیبنده ایشان نیست. وجود تبعیض آشکار در وزارتخانه و عدم توجه به شایسته‌سالاری به ویژه در آزمون‌های انتخابی پزشکی یکی دیگر از ویژگی‌های وزارت بهداشت آقای قاضی‌زاده هاشمی بوده است.

نماینده مردم مشگین‌شهر در مجلس گفت: بحث پزشک خانواده که از مجلس هفتم مطرح شده بود متاسفانه با بی‌توجهی از سوی وزارت بهداشت دولت یازدهم مواجه شد.

ملکی با انتقاد از عملکرد وزارت بهداشت در طرح تحول سلامت، گفت: چرا بدون پشتوانه مالی مملکت را بدهکار کردید. امروز 8 هزار میلیارد تومان برای طرح تحول و 8 هزار میلیارد تومان برای تامین اجتماعی بدون پشتوانه هزینه شده، آن هم در شرایطی که سود این پول‌ها به جیب کسانی رفته که میلیاردها تومان حقوق می‌گیرند.

وی ادامه داد:‌ تاخیر یک ساله در پرداخت حقوق پزشکان مناطق محروم و تبدیل وزارت بهداشت به وزارت رانت‌خواری و فامیل‌بازی از دیگر نقطه ضعف‌های وزارت بهداشت در دوره آقای قاضی‌زاده بوده است.

نماینده مردم مشگین‌شهر در مجلس در پایان سخنانش گفت: امیدوارم که اگر آقای هاشمی در این عرصه موفق به کسب رای اعتماد شدند به نکاتی که بنده اشاره کردم به ویژه اخلاق‌مداری توجه کنند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس