کد خبر 763015
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۱
الله کرم استکی

لژیونر هندبال ایران گفت: به نظر من قهرمانان واقعی ایران امثال شهید محسن حججی هستند.

به گزارش مشرق، الله‌کرم استکی لژیونر هندبال ایران در مورد نتایج تیم ملی هندبال ایران در رقابت‌های سئول کاپ اظهار داشت: سئول کاپ یک تورنمنت تدارکاتی بدون حضور لژیونرها بود. فکر می‌کنم با توجه به اینکه تیم ملی در مراحل آماده‌سازی برای مسابقات مهمتری است دو بازی برابر تونس و کره‌جنوبی بسیار به آمادگی ملی‌پوشان کمک کرد.

وی ادامه داد: طبق اخباری که شنیده‌ام تیم ملی قرار است چند ماه دیگر در مسابقات تونس کاپ حضور پیدا کند و چون این رقابت‌ها در روز‌های مخصوص فدراسیون جهانی برگزار می‌شود، لژیونرها هم می‌توانند در خدمت تیم ملی باشند. برای سئول کاپ اکثر بازیکنان درگیر تیم‌های باشگاهی خود بودند و نتوانستند تیم ملی را همراهی کنند.

لژیونر هندبال ایران یکی از چهره‌هایی بود که به شهادت محسن حججی در فضای مجازی واکنش نشان داد. وی در این خصوص عنوان کرد: من خودم را در حدی نمی‌دانم که بخواهم درخصوص این شهید والا مقام صحبتی کنم. امثال شهید حججی مرد هستند و امثال من فقط ادای مردها را درمی‌آوریم. وقتی آخرین تصویر منتشر شده از شهید حججی را دیدم ناخودآگاه اشک در چشمانم جمع شد، چراکه در آن تصویر چهره مرد و نامرد به وضوح مشخص بود.

استکی با بیان اینکه ژن برتر را به راحتی می‌توان تشخیص  داد، خاطرنشان کرد: خدا به خانواده این شهید بزرگوار صبر بدهد؛ اگر امثال محسن حججی نبودند شرایط بسیار فرق می‌کرد و مشخص نبود چه اتفاقی برای خاک کشورمان می‌افتاد. به نظر من قهرمان واقعی ایران همین افراد هستند و ژن برتر مخصوص آنها است. با وجود چنین بزرگانی نباید به خودمان لقب ستاره بدهیم. خوشحالم که در جایی زندگی می‌کنم که چنین قهرمانانی دارد و می‌توانیم به آنها افتخار کنیم.

وی افزود: حججی رفت تا خیلی چیزها از دست نرود. امیدوارم بتوانیم از جوان عالیقدر الگو بردای کنیم و مانن آنها زندگی کنیم. همانطور که در یکی از تصویرهای طراحی شده دیدم امام حسین (ع) به استقبال این شهید آمده بود و من شک ندارم که شهید حججی در کنار اهل بیت است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۵
    3 0
    گل گفتی جوان ، خدا حفظت کند . امیدوارم همیشه موفق و سربلند باشی . همین که انسان قدرشناسی و بامعرفتی هستی و قدر شهدا را می دانی خودش یک دنیا می ارزد .
  • IR ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۵
    3 0
    این عکس شهید رو که پایین هر صفحه گذاشتین ، چشمم به سرش که می افته همش خجالت می کشم ، خدا کند پیش این شهید بزرگوار شرمنده نشوم .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس