کد خبر 762792
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۹
کاظم محمودی و یحیی گل محمدی

سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز، گفت: باشگاه از طریق وکیل خود به جریمه 15 میلیون تومانی از سوی کمیته انضباطی اعتراض می‌کند.

به گزارش مشرق، کاظم محمودی در مورد جریمه 15 میلیونی باشگاه تراکتورسازی به دلیل اتفاقات قبل از شروع مسابقه استقلال، گفت: رأی را دیده‌ام و حتماً باشگاه از طریق وکیل خود به این مسأله اعتراض می‌کند. این رأی قطعی نیست و می‌توانیم اعتراض کنیم. حتماً باید این مسأله مجدداً بررسی شود و تجدیدنظر صورت بگیرد. بازی تراکتورسازی و استقلال بدون هیچ حاشیه‌ای برگزار شد و حتی قبل از مسابقه لیدر ما برای هواداران استقلال گل پرتاب کرد و مورد تشویق حریف قرار گرفت. هوداران ما در این مسابقه هم فرهنگ غنی خود را نشان دادند و در پایان مسابقه با وجود قبول شکست 30 دقیقه به تشویق تیم پرداختند. آنها به خاطر این رفتار باید مورد تقدیر قرار می‌گرفتند.

وی افزود: این رأی باید صد درصد مورد تجدید قرار بگیرد با مسئولین حاضر در ورزشگاه که صحبت می کردم آنها به برگزاری بازی در یک جو خوب اذعان کردند و بیشتر از رفتار هواداران تراکتورسازی رضایت داشتند وقتی دیدم چنین جریمه ای برای باشگاه در نظر گرفته شده تعجب کردم. کمیته انضباطی باید بررسی بیشتری روی این مسأله انجام می‌داد، تراکتورسازی بهترین هوادار را دارد و این رأی درست نبود.

سرپرست تراکتورسازی در رابطه با اینکه استقلال در مورد اتفاقات قبل از شروع بازی جریمه نشده است، اظهار داشت: ما فقط 10 درصد ورزشگاه را در اختیار داشتیم و 90 درصد از فضای ورزشگاه در اختیار استقلال بود. اگر تخلفی رخ داده بیشتر از سوی میزبان بوده است مگر می‌شود میزبان کمتر از میهمان جریمه شود. باید مستندات را بار دیگر بررسی کنند و در این صورت قطعاً تجدیدنظر صورت گیرد. کمیته انضباطی می‌تواند فرهنگ‌سازی کند، آنها نباید جریمه کنند وقتی می‌توانند با تشویق خود فضای بهتری در ورزشگاه به وجود بیاورند. هواداران تراکتورسازی فرهنگ خود را نشان دادند، آنها با وجود باخت به تشویق تیم خود پرداختند که اگر هر تیم دیگری بود اتفاقات دیگری می‌افتاد، این کار جای تشویق داشت اما متأسفانه به جای تشویق هواداران ما جریمه شده‌اند که قطعاً باشگاه این مسأْله را پیگیری می‌کند تا تجدیدنظر صورت گیرد.

وی در مورد محرومیت فرزاد حاتمی از دیدار مقابل نفت تهران، عنوان کرد: حکمی به ما ابلاغ نشده است کمیته اخلاق نامه‌ای به سازمان لیگ فرستاد که رونوشت آن در اختیار ما قرار دارد بر اساس این نامه قرارداد حاتمی تا قبل از تشکیل جلسه کمیته اخلاق به مدت یک ماه تعلیق شده بود که روز شنبه جلسه کمیته اخلاق او برگزار شد. بعد از این اتفاق هیچ حکمی به دست ما نرسیده و قرار است مصطفی آجرلو پیگیری‌های لازم را انجام دهد تا باشگاه به حق خود برسد. همانطور که از نام کمیته اخلاق مشخص است آنها به جای جریمه بهتر است بیشتر با تشویق کار فرهنگی کنند و نقش راهنما را داشته باشد. هنوز هیچ ابلاغی مبنی بر محرومیت حاتمی به دست ما نرسیده و باشگاه حق خود می‌داند که این مسأله را پیگیری کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس