کد خبر 762612
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۶
منصوریان قائدی تمرین استقلال

تمرین امروز تیم فوتبال استقلال در زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی برگزار شد.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال استقلال از ساعت 10 صبح امروز در زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی تمرینات آماده سازی خود را برای دیدار با سایپا پشت درهای بسته برگزار کرد.

*امید ابراهیمی مثل روز گذشته در تمرین امروز آبی پوشان حاضر شد و به تمرینات اختصاصی پرداخت.

*خسرو حیدری که روز گذشته در محل تمرین آبی‌پوشان حضور نداشت امروز به تمرینات تیمش اضافه شد. این بازیکن دو هفته نتوانست در ترکیب تیمش به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه کشاله به میدان برود و هنوز وضعیت این بازیکن برای حضور در ترکیب آبی‌پوشان مقابل سایپا مشخص نیست.

*فرشید اسماعیلی هم که مثل حیدری در تمرین روز گذشته آبی پوشان حضور نداشت امروز در برنامه‌های تمرینی تیمش حضور پیدا کرد.حضور اسماعیلی مقابل سایپا بستگی به نظر منصوریان دارد.

*فرشید باقری بعد از پشت سر گذاشتن مصدومیت از ناحیه مچ  پا امروز در کارهای گروهی استقلال حضور پیدا کرد. این بازیکن با توجه به دوری چند هفته‌ای از برنامه‌های تاکتیکی استقلال مقابل سایپا غایب خواهد بود.

*محسن کریمی در تمرین امروز آبی‌پوشان حاضر شد و در کنار محمد نوازی برنامه‌های تاکتیکی تیمش را تماشا کرد. کریمی با تصمیم منصوریان تا نیم فصل از فهرست استقلال خارج شده تا پس از بهبوبد آسیب دیدگی به لیست این تیم اضافه شود.

*در بخش ابتدایی تمرین امروز بازیکنان به گرم کردن بدن‌های خود پرداخته و سپس در گروه‌های چند نفره کار تاکتیکی کردند.در بخش پایانی فوتبال درون تیمی انجام شد که منصوریان در برخی از دقایق تمرین بازی را متوقف کرده و نکات لازم را به بازیکنان گوشزد کرد. فرشید اسماعیلی در حاشیه تمرین امروز در کارهای تاکتیکی استقلال حضور پیدا کرد.

*کوروش تشت‌زر هافبک دهه 70 تیم استقلال در تمرین امروز آبی پوشان حاضر بود و با کادر فنی آبی‌پوشان که با وی همدوره بودند برخورد گرمی داشت.تشت‌زر در دهه 70 یکی از بازیکنان محبوب استقلالی‌ها بود.

به گزارش فارس، تیم فوتبال استقلال روز پنجشنبه در ورزشگاه تختی تهران به مصاف شاگردان علی دایی خواهد رفت.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس