تونل های داعش

پس از درگیری های سنگین ۱۲ ساعته در نهایت نیروهای سوری و مقاومت توانستند مواضع خود را در شهرک « الرویج» تثبیت کنند.

به گزارش مشرق، آخرین خبرها از عملیات پاکسازی شهر عقیربات، مهم ترین پایگاه گروه تروریستی داعش در استان حماه حاکیست، پس از تثبیت مواضع در شهرک و ارتفاعات «صلبا» ، نیروهای متحد حملات گسترده ای را در محور شرقی این منطقه انجام دادند.

پس از درگیری های سنگین ۱۲ ساعته در نهایت نیروهای سوری و مقاومت توانستند مواضع خود را در شهرک «الرویج» تثبیت کنند. عملیات برای پاکسازی این شهرک از صبح امروز در منطقه «خرائب الکتنه» آغاز شد و در نهایت تروریست ها مجبور شدند پس از متحمل شدن خسارت سنگین از شهرک الرویج عقب نشینی کنند.

**برای مشاهده اندازه اصلی روی نقشه کلیک کنید**

در جریان این درگیری ها ۲۵ تن از تروریست های داعش کشته و زخمی شدند. از سویی دیگر، نیروهای متحد برای تامین امنیت شهرک « صلبا» عملیاتی را در محور شرقی و از منطقه جب المزاریع انجام دادند و موفق به پاکسازی منطقه « رحیل» شدند.

در حال حاضر فاصله نیروهای مقاومت از محور شرقی شهرک « صلبا» با شهر عقیربات به ۱۱ کیلومتر کاهش یافت. وجود ارتفاعات و تونل های میان صخره ای در این محور، سرعت عملیات نیروهای سوری و مقاومت را برای رسیدن به شهر عقیربات کند کرده است.

به گزارش مشرق، گروه تروریستی داعش هم در این محور خطوط مستحکم دفاعی برای جلوگیری از پیشروی های نیروهای مقاومت احداث کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ا IR ۰۴:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۴
    53 2
    باید با دوش پرتاب ترموباریک این تونلها را پاکسازی کنن و بعد از عملیات تخریب بشن تا بعد جای راهزنها و شورشیها نشود و کلا با سرعت پیشروی نسبتا کند در همه جبهه ها بنظر میرسد روسیه دیگر پشتیبانی هوایی مثل گذشته ندارد و بار سنگین بیشتر عملیات روی دوش نیروی زمینی هست در صورتیکه اول کار روسیه از هوا تروریستها را نابود میکرد و نیروهای زمینی فقط مناطق را اشغال میکردن ولی الان نود درصد زمینی شده حداقل هواپیماهای سوریه را به سامانه نشانه روی spv 24 مجهز کنن تا با بمبهای غیر هدایت شونده ارزان حملات دقیق انجام بدهند چون از عهده سوریه بر نمی‌آید که از موشکهای هدایت شونده استفاده کنند. نقشه ها را با مقیاس کوچکتر بگذارید چون این نقشه ها بعلت وسعت زیاد مناطق تصرف شده، مشخص نیستند.
  • IR ۱۷:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۷
    0 0
    ای کاش میشد که از نظرات دوستان نیزدر عملیاتها استفاده کنن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس