کد خبر 762178
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۰
مهدی تارتار

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی می‌گوید روی جدول لیگ برتر تا اینجای رقابت‌ها حساب باز نمی‌کنند و تلاش‌شان در اولین تجربه حضور این تیم در لیگ برتر، ماندن در این رقابت‌هاست.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال پارس جنوبی جم که برای اولین‌بار رقابت‌های لیگ برتر را تجربه می‌کند، با نتایجی که گرفت توانست همه را شگفت زده کند. آن‌ها در دیدار نخست توانستند با نتیجه ۴ بر یک گسترش فولاد را در تبریز شکست دهند و پس از آن با نتیجه ۳ بر ۲ پیکان را مغلوب کنند. آن‌ها در هفته سوم هم در خانه سپاهان توانستند با نتیجه یک بر یک این تیم را متوقف کنند. البته جمی‌ها فرصت پیروزی در این دیدار را داشتند اما با از دست دادن ضربه پنالتی توسط امید سینگ نتوانستد پیروز از میدان خارج شوند.

مهدی تارتار، در گفت‌وگو با ایسنا درباره شرایط این تیم در لیگ هفدهم اظهار کرد: ما برای اولین فصل حضورمان در لیگ برتر، اسکلت اصلی تیم‌مان را حفظ کردیم و با جذب بازیکنان با کیفیت لیگ یک تیمی منسجم ساختیم. پس از آن به سراغ بازیکنان لیگ برتری رفتیم تا در پست‌های مهم مانند دروازه‌بان، مدافع، بازی‌ساز و مهاجم از بازیکنان باتجربه استفاده کنیم تا تلفیق آن‌ها با بازیکنان جوان‌مان تیم باکیفیتی بسازد. پارس جنوبی تمریناتش را از سایر تیم‌ها زودتر آغاز کرد و به همین دلیل در شرایط بدنی خوبی قرار داریم. همه این عوامل و انگیزه بالای بازیکنان و کادر فنی تیم به ما کمک می‌کند که همه تلاش بیش‌تری داشته باشیم و با مدیریت و ساختار باشگاهی خیلی خوبی که داریم بتوانیم نتایج قابل قبولی کسب کنیم. هم‌چنین تیم ما تنها تیمی است که ریالی بدهی ندارد و این یک نکته مثبت برای ما محسوب می‌شود.

او افزود: خدا را شکر در بازی‌های نخست‌مان خوب عمل کردیم ولی این جدول، جدول کاذبی است و نمی‌توان روی آن حساب باز کرد. پارس جنوبی اولین فصل حضورش در لیگ برتر را تجربه می‌کند، به همین دلیل تلاش ما این است که در اولین تجربه‌مان در لیگ برتر بمانیم و برای بقا می‌جنگیم.

سرمربی پارس جنوبی درباره اخباری مبنی بر این که با جدایی ناگهانی محمد طیبی، این تیم به دنبال ایگور پراهیج مدافع فصل گذشته نفت تهران است،‌ گفت: من درباره بازیکنانی که به تیم ما نیامدند صحبت نمی‌کنم و تنها برای آن‌ها آرزوی موفقیت می‌کنم. البته من از بازیکنانی که به پارس جنوبی پیوستند تشکر می‌کنم. ما تا پایان فصل نقل و انتقالات دو تا سه بازیکن دیگر جذب می‌کنیم تا تعداد بازیکنان‌مان در همه پست‌ها بیش‌تر شود که در ادامه فصل به خاطر مصدومیت و فشار رقابت‌ها با کمبود بازیکن روبه‌رو نشویم.

تارتار درباره بازیکنانی که در فاصله کمی تا آغاز رقابت‌های لیگ برتر به این تیم پیوستند و در تمرینات آماده‌سازی پارس جنوبی حضور نداشتند، خاطرنشان کرد: برنامه‌ی ما این است که پس از برگزاری دو دیدار آینده‌مان که لیگ با ۲۳ تا ۲۴ روز تعطیلی روبه‌رو می‌شود برای نانگ، حمدی‌نژاد و... برنامه ویژه‌ای داشته باشیم تا بتوانند به شرایط مطلوب بدنی برسند.

او در ادامه درباره بازیکنان جوانی مانند امید سینگ و علی دشتی که درخشش خیره‌کننده‌ای تا اینجای لیگ برتر داشته‌اند، تاکید کرد: اکثر بازیکنان ما این شانس را دارند که در تیم ملی حضور داشته باشند. البته چون بازی بازیکنان خط جلوی ما به چشم می‌آید، بیش‌تر سر زبان‌ها افتاده‌اند اما ما بازیکنان میانی و دفاعی خوبی مانند حسین پورامینی و میثم نقی‌زاده را در اختیار داریم که کیفیت بالایی دارند. همه این بازیکنان تلاش زیادی می‌کنند و توانایی بازی در تیم ملی را دارند.

سرمربی پارس جنوبی درباره دیدار هفته آینده این تیم مقابل صنعت نفت آبادان اظهار کرد: صنعت نفت هزینه زیادی برای این فصل کرده و بازیکنان و کادر فنی باکیفیتی را جذب کرده است. من بازی سختی را برای خودمان پیش بینی می‌کنم چون لیگ امسال خیلی سخت است و نتایج غیر قابل پیش بینی رخ می‌دهد. برای مثال پدیده به سپاهان ۴ گل میزند اما مقابل همین صنعت نفت با دو گل مغلوب شد. با توجه به اینکه ما میزبان هستیم امیدوارم بتوانیم سه امتیاز این دیدار را کسب کنیم.

تارتار در پایان گفت: من از هواداران تیم‌مان می‌خواهم که روز پنج‌شنبه مانند دیدار مقابل پیکان ورزشگاه را پر کنند تا بتوانیم با حمایت آن‌ها سه امتیاز این دیدار را کسب کنیم.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس