کد خبر 762127
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۹
مادورو ترامپ

پسر رئیس جمهور ونزوئلا تهدید کرده است که اگر ایالات متحده بخواهد اقدام نظامی را علیه ونزوئلا آغاز کند، کاخ سفید را تسخیر خواهد کرد.

 به گزارش مشرق به نقل از شبکه سی ان ان، نیکولاس مادورو گوررا پسر رئیس جمهور ونزوئلا در اظهاراتی تهدید کرد: اگر آمریکا به اقدام نظامی علیه ونزوئلا متوسل شود، کاخ سفید تسخیر خواهد شد.

بر اساس این گزارش وی افزود: اگر اتفاق بعید بی حرمتی به وطن من رخ دهد، تفنگ ها به نیویورک خواهد رسید. آقای ترامپ، ما خواهیم رسید و کاخ سفید را تصرف خواهیم کرد.

اظهارات پسر مادورو پس از آن بیان شده است که ترامپ در اظهاراتی عجیب، ونزوئلا را به اقدام نظامی تهدید کرده است.

ترامپ در باشگاه خصوصی گلف خود در نیوجرسی، ونزوئلا را تهدید کرد و گفت: ما گزینه‌های زیادی برای ونزوئلا داریم؛ اما به هر صورت، من گزینه نظامی را منتفی نمی‌دانم. این کشور همسایه ما است. می‌دانید که ما در تمام دنیا حضور داریم و در همه جای جهان، در نقاطی که بسیار بسیار دور هستند، نیروی نظامی داریم. ونزوئلا خیلی دور نیست و مردم در آنجا در عذابند و دارند می‌میرند. ما گزینه‌های زیادی برای ونزوئلا داریم، از جمله گزینه نظامی.

البته اریک پاهون سخنگوی وزارت دفاع آمریکا گفته است: پنتاگون هیچ دستوری را در خصوص ونزوئلا دریافت نکرده است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • آریا IR ۱۲:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۳
    3 1
    کاخ سفید که توی نیویورک نیست ، زودتر به پسر مادورو خبر بدید یک وقت می بینی اشتباها سازمان ملل رو اشغال کردا ، از ما گفتن بود !!!
    • IR ۱۲:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۳
      2 2
      هر چی زده قوی بوده خخخ
  • IR ۱۵:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۳
    2 0
    ملتی که شجاعت داشته باشه تسلیم نمیشه و آخرش جنگو میبره . کاش آقازاده های ما هم بجای آب لندن خوردن و وطن فروشی کردن کمی وطندوست بودن و شجاعت داشتن . ولی هر کسی پلو و آب سفارت انگلیس یا لندنو خورده باشه بی غیرت میشه نه وطن پرست!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس