کد خبر 761984
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۳
والورده

سرمربی بارسلونا شکست برابر رئال مادرید در سوپرجام اسپانیا را ناخوشایند عنوان کرد.

به گزارش مشرق، آس نوشت: بارسلونا بامداد دوشنبه در دیدار رفت سوپرجام اسپانیا در نوکمپ سه بر یک مغلوب رئال مادرید شد. ارنستو والورده پس از بازی گفت: در برخی از دقایق بازی خوب کار کردیم اما در لحظات تعیین کننده نتوانستیم خوب عمل کنیم. متاسفانه به اشتباه دروازه مان را باز کردیم. پس از تساوی یک بر یک دو گل از حریفمان دریافت کردیم. مادرید از بازیکنان میانی خوبی برخوردار است. آن ها کار را برایمان سخت کردند. بازیکنان مادرید در ضد حمله ها خطرناک هستند.

سرمربی بارسلونا در ادامه اظهار کرد: ایسکو و مارکو آسنسیو بازیکنان بزرگی هستند اما ما نیز بازیکنان بزرگی داریم. نتیجه خوبی کسب نکردیم و مادرید شانس بیشتری نسبت به ما برای فتح جام دارد. با این حال باید بازی برگشت را انجام داد.

او افزود: این شکست را دوست نداشتیم. به خصوص این که برابر مادرید این اتفاق افتاد. همچنین برای فتح یک جام به میدان رفتیم. با وجود شکست سه بر یک نباید از جبران نتیجه در بازی برگشت ناامید باشیم. ما در بازی رفت فرصت های گلزنی داشتیم و هنوز شانس جبران داریم. این شکست به ما ضربه زد که اتفاقی عادی است. با این حال زمان کافی برای ریکاوری داریم.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس