نخستین فیلم از جهادگر شهید محسن حججی

معاون بروز مرزی صدا و سیما گفت: امثال شهید محسن حججی نماد اقتدار و نفوذ ایران در کشورهای منطقه هستند.

سرویس فرهنگ و هنر مشرق - پیمان جبلی در آیین رونمایی از مستند «ما می‌توانیم» افزود: در ساعت‌هایی به سر می‌بریم که کشورمان، جهان اسلام و جبهه مقاومت تحت تاثیر یک تصویر تکان دهنده و در عین حال افتخار آمیز است. محسن حججی شهید جوان جبهه مقاومت در صحنه‌ای که شبیه عصر عاشورا بود به شهادت رسید و این افتخار را برای ملت آفرید؛ ما به خود می‌بالیم که پس از گذشت سه دهه از دفاع مقدس نه تنها این روحیه معنوی در جوانان کم نشده بلکه افزایش یافته است؛ شهید حججی امام انقلاب و دفاع مقدس را از نزدیک ندیده بود، اما وفاداری خود به آرمان‌های امام (ره) نشان داد.
معاون بروز مرزی صدا و سیما ادامه داد: امثال او نماد اقتدار و نفوذ ایران در کشورهای منطقه هستند؛ ما تنها در حوزه‌های نظامی و راهبردی نفوذ نداریم بلکه این مسئله در حوزه‌های فرهنگی و معنوی‌مان هم نمود پیدا کرده است. در دوره‌ای به سر می‌بریم که دشمنان قسم خورده ما روز به روز بیشتر در موضع انفعال و استیصال قرار می‌گیرند و آرمان‌های انقلاب اسلامی روز به روز بالنده‌تر و حوزه نفوذ و اقتدارش گسترده‌تر می‌شود.
وی گفت: توطئه هایی که در بعد نرم در جریان است اسلام اصیل را در معرض تهدید قرار می‌دهد؛ ایده تکفیری تروریستی و جنایتکارانه که به نام اسلام راه اندازی شده و بی‌گناهانی را به کشتن داده است مسائلی است که از سر انفعال و استیصال است و دشمنان ما برخلاف ژست تبلیغاتی‌شان شکل تهاجمی نمی‌توانند داشته باشند.
جبلی افزود: اگر در چند سال اخیر توانستیم ورق را به نفع جبهه مقاومت برگردانیم و به اعتراف دشمنان ما یک مسیر هموار از تهران تا جنوب لبنان را ایجاد کردیم به همت نیروهای مردمی و جبهه مقاومت و با حمایت جمهوری اسلامی بوده است.
وی ادامه داد: ما شاهد پیشرفت روز افزون نیروهای دفاعی هستیم که در کنار انتقال پیام‌های فرهنگی انقلاب بنیه دفاعی را نیز تقویت و خود را برای دفاع آماده کردند؛ افتخار می‌کنیم بلندگوی این نیروها باشیم.
معاون برون مرزی رسانه ملی افزود: ارتش، سپاه، بسیج و ... در حال تحکیم بنیه دفاعی کشور هستند و ما آمادگی خود را برای اینکه آینه تمام قد نمایش این دستاوردها باشیم آماده می‌کنیم؛ وظیفه ماست که دستاوردهای نیروهای انقلابی را برجسته کنیم تا ترس و رعب در دل دشمن بیشتر شود.

مستند «ما می‌توانیم» که از یک سال و نیم پیش کلید خورد و در ۷ قسمت دستاوردهای بیش از سه دهه تلاش نیروهای انقلابی از جمله توانایی‌های موشکی را به تصویر می‌کشد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس