کد خبر 761354
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۳
پرسپولیس

مدیرروابط عمومی باشگاه پرسپولیس گفت: « سازمان لیگ به ما بگوید که 400 هزار تماشاگر پرسپولیس چگونه از آمار بلیط فروشی حذف شده اند؟».

به گزارش مشرق، بعد از حرفهای علی اکبر طاهری مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره مشکلات مربوط به پرداخت پول بلیط فروشی بازی های پرسپولیس ، سازمان لیگ بیانیه ای منتشر کرد که در آن اعداد و ارقام تازه ای به چشم می خورد.


پندارخمارلو مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در این رابطه گفت:« ما مسایل مختلفی برای طرح سوال داریم اما در اینجا می خواهیم فقط روی دو سوال مهم تمرکز کنیم: 1- چه اتفاقی افتاد که آمار 988 هزار تماشاگر پرسپولیس در فصل قبل اکنون 588 هزار نفر شده است و 2- طرح میانگین بلیط 8500 تومان بر اساس چه معیاری به دست آمده است؟»

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در رابطه با شبهات موجود در بیانیه سازمان لیگ درباره بلیط فروشی پرسپولیس گفت:« درباره میانگین قیمت بلیط هایی که سازمان لیگ اعلام کرده نکات جالبی وجود دارد. این واضح و مبرهن است که در استادیوم آزادی اولین جایگاههایی که توسط تماشاگران پر می شود جایگاه و روبروی جایگاه هستند. اگر دقت کنید حتی دربازیهایی که جمعیت کمی آمده و مثلا سی هزارنفر در ورزشگاه بودند نیز تماشاگران در جایگاه و روبرو جایگاه نشسته اند.»

او افزود:« بلیط جایگاه با کارت عضویت 15 هزارتومان و با کارت ملی 18 هزار تومان است. روبروی جایگاه نیز با کارت عضویت 8هزار تومان و با کارت ملی 10 هزارتومان است. پشت دروازه ها نیز همینطور با کارت عضویت 8 هزار و با کارت ملی 10 هزار تومان است. طبقه بالا هم با کارت عضویت بلیط ها 5 هزارتومان و با کارت ملی 7 هزارتومان است.»


مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس همچنین اضافه کرد: « حالا بر اساس میانگینی که سازمان لیگ اعلام کرده است و 8500 تومان در نظر گرفته یعنی تمام هواداران پرسپولیس در طول فصل در طبقه دوم نشسته اند؟!!! این درحالی است که همانطور که گفتم حتی در کم تماشاگر ترین مسابقات پرسپولیس نیز جایگاه و روبروی جایگاه بوده است که پر شده است.»


خمارلو ادامه داد:« جالب تر اینجا است که درآمد شرکت برهان مبین که بلیط فروشی را انجام داده تنها 700 میلیون تومان از باشگاه پرسپولیس کمتر است. »
او از سازمان لیگ خواهان پاسخگویی شده و گفت:« سازمان لیگ به ما توضیح بدهد که در کجای دنیا سهم باشگاه تنها 700 میلیون بیشتر از شرکت بلیط فروشی است؟»


مدیر روابط عمومی پرسپولیس گفت:« سازمان لیگ چندی قبل اعلام کرد که تماشاگران پرسپولیس در فصل قبل 988 هزار نفر بوده است اما الان می گویند این رقم پانصد و خرده ای هزار تماشاگر است. حالا این سوال ما است که 400 هزار تماشاگر پرسپولیس در این آمار چه شدند؟!»
او افزود: «همانطور که گفتم سازمان لیگ قبل از این تماشاگران پرسپولیس را 988 هزار و استقلال را 630 هزار نفر اعلام کرده بود.»


خمارلو در پایان گفت:« اینکه برای بدست آوردن میانگین مبلغ بلیط ها اینگونه در نظر گرفته اند که تماشاگران پرسپولیس همه در طبقه بالا نشسته اند در نوع خودش جالب است. البته ما سوالات دیگری هم از سازمان لیگ داریم که در زمان مناسب آنها را هم مطرح خواهیم کرد.»

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • NL ۰۲:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
    1 0
    چه بخور بخوري هستش تو باند فدراسيون كه بيست ساله كسي نميخواد از فدراسيون بره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس