کد خبر 760788
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۱
بهرام قاسمی نمایه

سخنگوی وزارت امور خارجه در پیامی اسارت و شهادت مظلومانه و غریبانه شهید مدافع حرم محسن حججی توسط گروه های تروریستی-تکفیری در سوریه را به خانواده آن شهید بزرگوار و مردم آزاده ایران تسلیت گفت.

به گزارش مشرق، بهرام قاسمی سخنگو و رئیس مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه ای وزارت امور خارجه طی پیامی اسارت و شهادت مظلومانه و غریبانه شهید مدافع حرم "محسن حججی" توسط گروه های تروریستی-تکفیری در سوریه را به خانواده آن شهید بزرگوار و مردم آزاده ایران تسلیت گفت.

قاسمی در پیام خود اظهار داشت: بدون شک رمز و راز مکتوم عشق ورزی جوانان برومند مدافع حرم، برگرفته از غیرت، آزادگی، ایمان، آگاهی و ضمیر پاک این عزیزان می باشد و برکت این ستیز مستمر در مبارزه ای بی امان با تروریسم تکفیری داعش،  تلاش برای ثبات، امنیت و آرامش در مرزهای ایران زمین و عزت و اقتدار برای مردم مسلمان منطقه و تلاشی برای شکست های پی در پی  داعش  بوده است. اینک بر تمامی ماست تا با فریادی رسا و بلند، بار دیگر بر سر این سوداگران مرگ و ترور و مروجین افراط گرایی و تروریسم بانگ برداریم و پرده تزویر از چهره ناپاک و ریاکارانه آنان در برابر افکار عمومی جهان برگیریم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • هاتف IR ۱۶:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۰
    2 1
    برادر قاسمی ممنون از شما.ولی خبری از نامردهایی که برای سفارت خبیث فرانسه و دلسوزی اشغال سفارت سعودی پست می کردند نیست.خفه خون مرگ گرفته اند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس