گسل

شبکه یک سیما قرار است از پنج شنبه 19 مرداد با مجموعه کمدی اجتماعی - سیاسی گسل، مهمان شبانه خانه های ایرانیان باشد.

به گزارش مشرق به نقل از روابط عمومی شبکه یک، این مجموعه داستان زندگی محافظ یکی از معاونان وزرا است و اتفاقاتی که در حیطه زندگی شخصی و کاری او بوجود می آید.

در واقع سریال گسل روایتی است از نمایش دو بخش کاری و زندگی شخصی ارشیا (با بازی سام درخشانی) و دکتر اعتبار(با بازی بیژن امکانیان). مهتاج نجومی، فلور نظری، تیرداد کیایی، رامتین خداپناهی، شبنم فرشادجو، ستاره حسینی، سامان دارابی، محمد فیلی، رضا کریمی، نیکی محرابی، کاوه سماک باشی، طوفان مهردادیان و افشین نخعی از دیگر بازیگران این مجموعه طنز تلویزیونی هستند.

تصویربرداری این سریال تمام نشده است و کار تا دهه اول شهریور ادامه خواهد داشت. شب های برره، مسافران، دزد و پلیس، چهارخونه، ساختمان پزشکان، شمعدونی و لیسانسه ها از کارهای محسن چگینی در مقام تهیه کننده مجموعه های تلویزیونی است.


سایر عوامل تولید عبارتند از: نویسندگان علیرضابذرافشان و مهدی شیرزاد، طراح گریم محمد قومی، طراح صحنه و لباس حسین مجد، تصویربردار فرزام گل سفیدی، مدیر تولید رضا کریمی و مدیر تدارکات محمد جمشیدی.


مجموعه تلویزیونی گسل به تهیه کنندگی محسن چگینی و کارگردانی علیرضا بذرافشان در40 قسمت 45دقیقه ای تولید شده است که از پس فردا  نوزدهم مرداد هر شب حوالی ساعت 22:15 روی آنتن شبکه یک سیما خواهد رفت. تکرار اول این سریال ساعت 2:30 بامداد و تکرار دوم حوالی ساعت 15:30 پخش می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس