4.jpg

مناطق پاکسازی شده در جهت پاکسازی مناطق جنوبی شهر السخنه و رسیدن به استان راهبردی دیرالزور صورت گرفته است.

به گزارش مشرق، نیروهای سوری و مقاومت مستقر در اطراف شهر السخنه موفق شدند بعد از تثبیت مواضع خود در این شهر راهبردی، از روز گذشته عملیات جدید را از محور جنوبی السخنه علیه مواضع تروریست های داعش آغاز کنندو بعد از حملات گسترده توانستند مناطق «تل ابو قل،ضهور رجم القن،تلول الملح» را به طور کامل پاکسازی کنند و حدود 50 تروریست داعش را کشته و زخمی کند.

عملیات نیروهای جبهه مقاومت از جنوب السخنه از سمت منطقه «رجم الصابون» صورت گرفته است و برخی منابع میدانی اعلام کردند در این عملیات یکی از مسئولان ارشد داعش در شهر السخنه به نام«معاویه الخضرمی الزبرجندی» نیز به هلاکت رسیده است.


مناطق پاکسازی شده در جهت پاکسازی مناطق جنوبی شهر السخنه و رسیدن به استان راهبردی دیرالزور صورت گرفته است.


عملیات پاکسازی مناطق «وادی قاعه یوسف،قبه ظبیه،تلول طبیات،ضهر دواحکیه،تل الشام الغربی،تل ثنیات الطیبه» نیز در دستور کار قرار دارد.


نیروهای محور مقاومت ز این محور به 58 کیلومتر مرز استان دیرالزور رسیده اند و از شهر السخنه به سمت شهر دیرالزور حدود 104 کیلومتر است. حمص حاکیست، نیروهای ارتش سوریه و رزمندگان جبهه مقاومت پس از تثبیت مواضع در شهر السخنه، عملیات جدیدی را از محور جنوبی السخنه علیه مواضع تروریست های داعش آغاز کردند و پس از حملات گسترده توانستند مناطق « ابوقل، ضهور رجم القن، تلول الملح» را به طور کامل پاکسازی و حدود 50 تروریست داعش را کشته و زخمی کنند.


عملیات نیروهای جبهه مقاومت از جنوب السخنه از سمت منطقه «رجم الصابون» صورت گرفت و برخی منابع میدانی اعلام کردند در این عملیات یکی از سرکرده های ارشد داعش در حومه شهر السخنه به نام «معاویه الخضرمی الزبرجندی» به هلاکت رسید.


پاکسازی شده این مناطق در  جنوب شهر السخنه در راستای ادامه عملیات برای رسیدن به استان دیرالزور  است.


عملیات پاکسازی مناطق «وادی قاعه یوسف، قبه ظبیه،تلول طبیات،ضهر دواحکیه،تل الشام الغربی،تل ثنیات الطیبه» در این محور در دستور کار قرار دارد.


نیروهای محور مقاومت از این محور به 58 کیلومتر مرز استان دیرالزور رسیده اند. فاصله نیروهای متحد از شهر السخنه  هم با شهر دیرالزور حدود 104 کیلومتر است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سقراط GB ۰۷:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۷
    8 4
    آفرین به نیرو های حزب الله , ارتش و مقاومت آدم باید از این رفتارها درس مذاکره بگیره نه جعل تاریخ
  • IR ۱۶:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۷
    0 0
    اسد اگر می خواهد در قدرت بماند باید از حزب الله و انصار الله و حماس حتی پاکستان درس بگیرد و اسرائیل را وارد یک نبرد فرسایشی درازمدت نماید اینها را ول کنید اگر سرداران سپاه ترسو نباشند همین الان حملات خمپاره ای به اسرائیل را شروع می کنند بگذارید انها بمباران هوایی کنند ببینید کی ضرر می کند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس