کد خبر 759159
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۰
مهدی قائدی

پیشکسوت استقلال گفت: مهدی قائدی باید قدر خودش را بداند و اسیر حاشیه‌ها نشود.

به گزارش مشرق، مهدی فنونی زاده در خصوص دیدار آبی پوشان تهرانی برابر استقلال صنعتی خوزستان از هفته دوم لیگ، گفت: بازی صحنه های جالبی داشت، از نگرفتن دو پنالتی مسلم برای استقلال تهران تا بازی زیبا و چشم نواز مهدی قائدی جوان که در اولین بازی اش برای استقلال همه را به تحسین واداشت. عبدالله ویسی به همراه بازیکنانش توانستند به آنچه که می خواستند در تهران برسند و یک امتیاز حساس را بگیرند. آنها یک بازی تدافعی را در دستور کار خود قرار داده بودند و با همین روش با دست پر تهران را ترک کردند.

پیشکسوت استقلالدر خصوص داوری این دیدار گفت: متأسفانه وحید کاظمی عملکرد خوبی  نداشت و نتوانست قضاوت خوبی از خود به نمایش بگذارد. این تنها نقطه تاریک این دیدار بود. دو پنالتی مسلم خصوصاً خطای نیمه اول که پیراهن قربانی پاره شد رخ داد اما داور به سادگی از کنار این صحنه گذشت و همین مسئله کار دست استقلال تهران داد.

وی در خصوص عملکرد مهدی قائدی جوان اظهار داشت: قائدی فوق العاده بود. او خوش تکنیک، ریز نقش و سرعتی است و با چهره ای معصوم که خیلی زود با چند دریبل زیبا مورد حمایت هواداران قرار گرفت و در ۲۰ دقیقه ای که بازی کرد تحسین همگان را برانگیخت. این بازیکن باید قدر خود را بداند، دچار حاشیه نشود و تمرکزش را روی فوتبال بگذارد. البته منصوریان و دیگر بزرگان این تیم نیز باید او را حمایت کنند و راه درست را نشانش دهند تا اسیر حاشیه ها نشود.

پیشکسوت استقلال در پایان خاطر نشان کرد: در پایان دیدار تعدادی اندکی از هواداران ساز مخالف زدند و علیه سرمربی شعار دادند آنها باید بدانند راه طولانی در پیش است. هواداران باید صبور باشند، آرامش خود را حفظ کنند و تنها از تیمشان حمایت کنند تا در هفته های آینده شاهد موفقیت تیم محبوبشان باشند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس