کد خبر 758898
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۹
فرزاد حاتمی

مهاجم تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: اگر مقابل پرسپولیس شکست نمی‌خوردیم، گلم ارزش پیدا می‌کرد اما در حال حاضر گلم ارزشی ندارد.

به گزارش مشرق، فرزاد حاتمی درباره شکست دو بر یک تراکتورسازی تبریز مقابل پرسپولیس در هفته دوم لیگ برتر اظهار داشت: از باخت در خانه خودمان ناراحت هستیم و نباید مقابل تماشاگران نتیجه را واگذار می‌کردیم. موقعیت‌های ما تبدیل به گل نشد و آنها روی ضربات ایستگاهی به گل رسیدند. با حضور بازیکنان جوان قشنگ‌تر بازی کردیم و موقعیت‌های زیادی داشتیم، اما استفاده نکردیم و شرمنده هوادارانی که به ورزشگاه آمده و حمایت‌مان کردند، شدیم.

وی افزود: به پرسپولیس این برد را تبریک می‌گویم، چرا که آنها هم زحمت کشیدند، اما دیدید که با بازیکنانی به میدان رفتیم که برخی از آنها برای اولین بار مقابل پرسپولیس بازی می‌کردند. یک تیم باید تاوان استفاده از بازیکنان جوانش را بدهد. تراکتورسازی به دلیل محرومیت نتوانست در نقل و انتقالات بازیکن بگیرد و در برخی نقاط به آن صورت بازیکن نداریم. اگر به نیمکت ما نگاه کرده باشید، تنها یک نفر از آنها را می‌شناختید. امسال، سال سختی در انتظار ما خواهد بود.

مهاجم تراکتورسازی در مورد گلی که به پرسپولیس زد، گفت: گل زدن من مهم نیست، چون نتیجه را واگذار کردیم و ارزشی ندارد. اگر می‌بردیم، گلم ارزشمند می‌شد.

حاتمی با اشاره به پرسپولیس خاطرنشان کرد: پرسپولیس تیم خوبی داشت و اسکلت‌بندی فصل گذشته خود را حفظ کرده است. آنها چند بازیکن هم به تیم‌شان اضافه کرده‌اند و باز هم می‌توانند در کورس قهرمانی قرار بگیرند. پرسپولیس در بازی با فولاد خوزستان و سوپرجام موقعیتی به حریفان خود نداد، اما ما با بازیکنان جوان موقعیت‌های زیادی خلق کردیم و مستحق شکست نبودیم.

وی در خصوص تقابل این هفته تراکتورسازی برابر استقلال در ورزشگاه آزادی به تسنیم گفت: روزی که قرعه‌کشی لیگ انجام شد، گفتم از شانس بد تراکتورسازی است که علاوه بر محرومیت در نقل و انتقالات و مصدومیت چند بازیکن، قرعه بدی هم به ما خورده است. بازی اول در اهواز بود و هفته دوم و سوم برابر پرسپولیس و استقلال. نیم فصل دوم می‌توانیم بازیکن بگیریم، اما تا زمان هماهنگی‌ آنها، باز هم باید هفته دوم و سوم با پرسپولیس و استقلال بازی کنیم. قرعه بدی است، اما تقدیر ما است و از آن استقبال می‌کنیم.

مهاجم تراکتورسازی در واکنش به این موضوع که ظاهرا باز هم گفته فوتبال ایران پر از لجن است، تصریح کرد: من این حرف‌ها را نزدم، بلکه گزارشگر یک برنامه تلویزیونی از من در این رابطه سؤال پرسید که گفتم سال گذشته این حرف‌ها را زدم و امسال بزرگان در مورد آن صحبت می‌کنند.

حاتمی عنوان کرد: دست تک تک هواداران را می‌بوسم که به ورزشگاه آمدند و تشویق‌مان کردند. شرمنده آنها شدیم و امیدوارم بازی‌های آینده جبران کنیم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس