کد خبر 758442
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۰
مجتبی جباری

مجتبی جباری بعد از حدود چهار سال دوری از استقلال بار دیگر با پیراهن این تیم در یک دیدار رسمی به میدان رفت تا بارقه‌های امید نزد هواداران ایجاد شود.

به گزارش مشرق، شاید کمتر کسی فکرش را می‌کرد مجتبی جباری علیرغم دوری چهار ساله‌اش از آبی پوشان هنوز از این درجه از اعتبار و محبوبیت نزد هواداران برخوردار باشد. وقتی در دقیقه ۶۶ بازی تابلوی تعویض بالا رفت و قرار شد جباری جای جباروف را بگیرد، هواداران آبی در ورزشگاه آنقدر به وجد آمدند که گویی تیم شان در آن لحظه به گل رسیده است.

هافبک با تجربه آبی پوشان که بازگشتش به این تیم با حرف و حدیثها و حاشیه‌هایی همراه بود و همواره در طول این مدت با سکوت پاسخ منتقدانش را داده بود، سرانجام در دیداری رسمی برای این تیم پا به توپ شد.

وی با احتساب اوقات تلف شده بازی حدود ۳۰ دقیقه در اولین حضورش برای آبی‌ها بازی کرد. هافبک ۳۴ ساله این تیم در این دقایق در ترکیب تیمش خوش درخشید و اگر بدشانس نبود در دقیقه ۹۶ بازی می‌توانست گل برتری را هم به ثمر برساند که اینگونه نشد و وحید شیخ ویسی با یک سوپر واکنش مانع از باز شدن دروازه‌اش شد. 

جباری با میدان داری و طراحی حملات آبی پوشان به حرکات این تیم ریتم خاصی بخشید و نظم حاکم در مرکز میدان در دقایق حضور این بازیکن در زمین به چشم آمد. سرمربی تیم استقلال نیز بعد از بازی با ابراز رضایت کامل از عملکرد این بازیکن با تجربه اظهار داشت: «همانطور که گفته بودم جباری به استقلال پرستیژ می‌دهد». منصوریان که بابت سلامت این بازیکن هم خیالش کاملا آسوده است می‌گوید: «از جباری در بازی‌های بعدی بیشتر استفاده می‌کنیم. او گمشده تیم استقلال در این چند سال اخیر بود. از این که هواداران هم نسبت به او اقبال خوبی نشان می‌دهند بسیار خوشحالم».

شماره ۸ آبی پوشان در دیدار این تیم مقابل استقلال خوزستان نه تنها در طراحی حملات تیمش حضوری فعال داشت، بلکه در نبردهای میانه میدان هم مشارکت کرد و در دو صحنه هم موفق شد با قطع توپ در کارهای دفاعی تیمش هم سهیم باشد. 

تیم فوتبال استقلال تهران در دومین هفته از لیگ برتر از ساعت ۲۱ جمعه ۱۲ مرداد در ورزشگاه آزادی به مصاف همنام خوزستانی‌اش رفت که این بازی در پایان به تساوی بدون گل طرفین انجامید.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس