استقلال

حدود ۱۲ هزار نفر در فاصله کمتر از یک ساعت به آغاز دیدار دو تیم استقلال و استقلال خوزستان در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کردند.

به گزارش مشرق، دیدار تیم‌های استقلال تهران و استقلال خوزستان از ساعت 21 امروز در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد و در فاصله کمتر از یک ساعت به آغاز این مسابقه حدود 12 هزار نفر از طرفداران این تیم در اقصی نقاط ورزشگاه آزادی مستقر شده‌اند. طرفداران استقلال که طرح موزاییکی را برای این مسابقه با نام (HERO) تهیه کرده‌اند در جایگاه‌های خود مستقر شده و با کمک مشوقین مشغول آزمایش این طرح هستند.

* با وجود اینکه روز گذشته اعلام شد خسرو حیدری به دلیل آسیب‌دیدگی نمی‌تواند در این مسابقه به میدان برود اما مدافع هافبک شماره 2 آبی‌پوشان بدون مشکل در ترکیب اصلی این تیم قرار گرفته است.

* طرفداران تیم استقلال در جایگاه کناری محل استقرار خبرنگاران به محض حضور در استادیوم تیم محبوب خود را تشویق کرده و البته برای دقایقی علیه پرسپولیس نیز شعارهایی را سر دادند.

* ترافیک روانی در اطراف مجموعه ورزشی آزادی برقرار است و تماشاگران بدون مشکل در حال ورود به استادیوم آزادی هستند.

* عملیات مقاوم‌سازی و بهسازی قسمتی از طبقه دوم ورزشگاه آزادی همچنان ادامه دارد و بخش‌های از استادیوم در حال آماده‌سازی در طبقه دوم است.

* ساعت 20 علیرضا منصوریان، سیدمهدی رحمتی، خسرو حیدری، پژمان منتظری و مجتبی جباری برای زیر نظر گرفتن نحوه حضور تماشاگران وارد زمین چمن شده و با استقبال طرفداران آبی‌پوش روبه‌رو شدند. هواداران تیم استقلال علیرضا منصوریان، مجتبی جباری، مهدی رحمتی، حیدری و منتظری را به شدت مورد تشوق قرار داده که سرمربی آبی‌پوشان به سمت آنها رفت و برایشان دست تکان داد.

* تعدادی از هواداران تیم فوتبال فولاد خوزستان که حدود 20 نفر هستند با شال‌های قرمز رنگ در گوشه‌ای از ورزشگاه آزادی نشسته و از نماینده آبی‌پوش استان خوزستان حمایت می‌کنند.

* محسن کریمی هافبک مهاجم مصدوم تیم استقلال که به تازگی کتف خود را جراحی کرده است با حضور در جایگاه ویژه ورزشگاه آزادی قصد دارد دیدار تیمش را تماشا کند.

* روی نیمکت تیم فوتبال استقلال چهره‌های سرشناسی حضور دارند، مجتبی جباری، سجاد شهبازاده، حسن بیت‌ سعید، مهدی قائدی، وریا غفوری، یعقوب کریمی، سیدحسین حسینی و عظیم گوک نشسته‌اند.

* روی نیمکت استقلال خوزستان رضا مرادی، طالب ریکانی، وحید عسگرپور، سلمان بحرانی، فرزاد بهمنی، ابوالفضل محمدحسنی، مهرداد ابوالقاسم‌پور، یونس دلفی و گودرز داودی نشسته‌اند.

* کریم بوستانی مربی سابق تیم فوتبال استقلال که هم‌اکنون مربی گلرهای استقلال خوزستان است به هنگام ورود به زمین توسط طرفداران تیم استقلال مورد تشویق قرار گرفت.

* مجتبی جباری که با نفرات ذخیره استقلال مشغول تمرین کردن است قبل از بازی توسط طرفداران آبی‌پوش مورد تشویق قرار گرفت.

* رضا کرملاچعب هافبک فصل گذشته تیم فوتبال پرسپولیس امروز به صورت ثابت در ترکیب تیم فوتبال استقلال خوزستان قرار گرفته است.

* منصور رشیدی و رضا حسن‌زاده دو بازیکن دهه پنجاه و هفتاد تیم استقلال قبل از شروع بازی مورد تقدیر قرار گرفتند که توسط تماشاگران نیز این نفرات تشویق شدند.

* محمد نوازی در جایگاه ویژه در کنار محسن کریمی دیدار دو تیم را تماشا می‌کند.

* در حالی که زمان زیادی به آغاز مسابقه باقی نمانده حدود 20 هزار نفر از طرفداران استقلال در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کرده و قبل از شروع بازی نیز از طرح موزاییکی این تیم رونمایی شد.

* قبل از شروع بازی پژمان منتظری مدافع تیم استقلال برخورد گرمی با محمدرضا احمدی گزارشگر مسابقه داشت و خیلی کوتاه با وی صحبت کرد.

* حسن بیت‌سعید بازیکنی که روز گذشته سوژه نشست خبری عبدالله ویسی بود و سرمربی استقلال خوزستان عنوان کرد بعید است بازیکن سابق تیمش بتواند روز خوبی را تجربه کند امروز از روی نیمکت دیدار دو تیم را تماشا کرد.

* یدالله سلیمانی که وظیفه برگزاری مسابقه امروز را برعهده دارد قبل از شروع بازی در کنار عوامل برگزاری این دیدار عکس یادگاری گرفت.

* هنگامی که عبدالله ویسی و کادر فنی استقلال خوزستان وارد زمین شدند تماشاگرانی که در کنار جایگاه خبرنگاران حضور داشتند ویسی و کریم بوستانی را مورد تشویق قرار داده که سرمربی استقلال خوزستان برای آنها دست تکان داد.

* همانند حرکت روز گذشته پرسپولیسی‌ها امروز اعضای تیم استقلال با پیراهنی وارد زمین شدند که نام اپراتور تلفن همراه از روی آن حذف شده و به جایش نام مبارک امام رضا (ع) به جای اپراتور تلفن همراه حک شده است.

* نیمکت‌نشینان استقلال قبل از شروع مسابقه برخورد گرمی با عبدالله ویسی داشتند.

* اعضای دو تیم استقلال تهران و استقلال خوزستان پیش از آغاز مسابقه به تمثال شهید بابایی ادای احترام کرده و وارد زمین شدند.

قبل از شروع بازی با قراردادن جایگاهی ویژه و حضور خانواده شهید عباس بابایی یاد و خاطره این شهید دفاع مقدس گرامی داشته شد با انداختن حلقه‌های گل بر گردن اعضای خانواده او به نوعی از آنها تقدیر کردند.

* بازیکنان هر دو تیم و اعضای کادر فنی با حضور در مقابل جایگاه مخصوص شاخه‌های گل را در آنجا قرار دادند.

* جابر انصاری از استقلال و وحید شیخ ویسی از استقلال خوزستان به سمت نیمکت حریفان رفتند و با اعضای کادر فنی آنها به خوش و بش پرداختند.

* علیرضا منصوریان و عبدالله ویسی زمانی که به سمت جایگاه مخصوص شهید بابایی می‌رفتند با یکدیگر روبرو شدند و به خوش و بش پرداختند.

* سه دستیار خارجی کارلوس کی‌روش در جایگاه ویژه حضور دارند و نظاره‌گر این بازی هستند.

* مهدی رحمتی قبل از شروع بازی از راه دور با عبدالله ویسی سلام و علیک کرد و یا یکدیگر به خوش و بش پرداختند. همچنین رحمتی با منصور رشیدی در کنار زمین روبرو شد و با وی به خوش و بش پرداخت.

* یعقوب سیری در جایگاه ویژه تعداد بسیار زیادی از مربیان که در کلاس‌های مربیگری حاضر شرکت کردند حضور پیدا کرده که در بین این نفرات چهره‌های پرسپولیسی نیز دیده می‌شود. فرشاد پیوس آقای گل سال‌های دور تیم فوتبال پرسپولیس سرشناس‌ترین چهره حریف سنتی استقلال در بین حاضرین در جایگاه VIP است و در کنار وی محمدحسین ضیایی، کریم قنبری، اردشیر پورنعمت، مسعود اقبالی، مجتبی تقوی، فرهاد پورغلامی، نصرت ایراندوست، یعقوب پیری قائم مقام باشگاه خوزستان دیده می‌شوند.

* امید  ابراهیمی که دوران مصدومیت را پشت سر می‌گذارد در کنار فرشید اسماعیلی دیگر مصدوم آبی‌پوشان و همچنین میثم مجیدی در بین نفرات حاضر در جایگاه ویژه هستند.

* منصور پورحیدری، پیشکسوت فقید استقلال که طی رسم سال قبل در دقیقه 22 مورد تشویق قرار می‌گرفت این بار با 2 دقیقه تأخیر و در دقیقه 24 مورد تشویق قرار گرفت

* با وجود ممنوعیت در استعمال دخانیات همچنان در جایگاه هواداران از سیگار استفاده می‌شود و بوی حاصل از آن باعث ناراحتی حاضران می‌شود.

* در دقیقه 42 طی صحنه‌ای مشکوک بازیکن استقلال درون محوطه جریمه سرنگون شد که داور اعتقادی به پنالتی نداشت. بعد از این صحنه بازیکنان استقلال و کادر فنی این تیم به شدت علیه داور اعتراض کردند ولی داور اعتقاد به ادامه بازی داشت.

* بعد از تصمیم داور مبنی بر ادامه بازی هواداران استقلال به شدت علیه داور شعار سر دادند و شعار «داور پرسپولیسی» را بیان می‌کردند. هواداران استقلال با شعار «فدراسیون پرسپولیسی همینه» معتقد بودند داور باید ان صحنه را پنالتی اعلام می‌کرد.

*در بالای جایگاه ویژه راهرویی وجود دارد که برای ورود و خورج تماشاگران است اما این راهرو مثل گذشته به اتاق کشیدن سیگار تبدیل شده و تعدادی از تماشاگران با کشیدن سیگار فضایی دود آلود را ایجاد کردند.


*لئوناردو پادووانی مدافه مصدوم استقلال در جایگاه سی آی پی نشسته و با اوسیانو کروز برخورد جالی داشت.


*هواداران استقلال در دقیقه ٦٠ بازی و در حالی که جباری مشغول گرم کردن بود این بازیکن را تشویق کردند.


*تعداد تماشاگران حاضر در ورزشگاه حدود ٢٦ هزار نفر اعلام شد.

* گوینده ورزشگاه اعلام کرد که مترو تعطیل است و بعد از این بازی خدمات نمی‌دهیم.

* بعد از اینکه در محوطه 18 قدم استقلال تهران داور مسابقه پنالتی نگرفت، عبدالله ویسی مربی استقلال اهواز اعتراض شدیدی به داوری داشت و همچنین در محوطه جریمه استقلال خوزستان سجاد شهباززاده به زمین خورد و داور پنالتی نگرفت،‌این بار کادر فنی استقلال تهران به داوری اعتراض شدیدی کردند.

* بعد از تساوی و ناراحتی تماشاگران، هواداران با کنایه استقلال شعار «استقلال رویایی، همینه همینه» سر دادند.

* تماشاگران چند دقیقه فرهاد مجیدی را تشویق کردند.

* وحید شیخ ویسی دروازه‌بان استقلال اهواز جهت خسته‌نباشید به سمت منصوریان رفته و او را در آغوش گرفت.

* بعد از بازی و ناراحتی پژمان منتظری، سرمربی استقلال تهران منصوریان به سراغ وی رفت و او را در آغوش گرفت.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس