ترامپ

«ما؛ مردم» شبکه پرس‌تی‌وی با پرداختن به عملکرد و حواشی رفتارهای سیاسی و اجتماعی ترامپ، جذاب و جنجالی شده است.

سرویس فرهنگ و هنر مشرق - عاطفه سادات دربندی، تهیه کننده این برنامه درباره فصل دوم We the people و چالش های جدید «ما ؛ مردم» گفت: از آنجایی که این برنامه به مسائل داخلی و اجتماعی آمریکا می‌پردازد، با حضور ترامپ در مقام ریاست جمهوری جدید آمریکا و حواشی‌های پیرامون ایشان از ابتدای ورود به کاخ سفید تا حاشیه‌های مربوط به شخصیت وی، این برنامه برای مخاطبین جذابیت های خاص خودش را پیدا کرده است و دریافت بازخوردهای گاه چند میلیونی از بینندگان برنامه در قالب مراجعه به ویدئوهای برنامه در فضای مجازی و اظهار نظر درباره برنامه، این موضوع را تایید می‌کند.

تهیه‌کننده این برنامه افزود: ما فصل اول این برنامه را در 13 قسمت 25 دقیقه‌ای، با تمرکز بر مسائل و مشکلات داخلی آمریکا تولید و به روی آنتن بردیم و به دلیل بازخورد و استقبال فراوان مخاطبین برنامه، فصل دوم We the people  را با تمرکز بر حواشی ذکرشده تولید کردیم.

دربندی ادامه داد: هفدهمین قسمت این برنامه با اجرای بهمن نورایی به روی آنتن می رود و دو کارشناس از خارج کشور به همراه یک کارشناس در استودیو، مجری برنامه را همراهی می کنند و در هر برنامه با توجه به موضوع و محتوای برنامه، گزارش های متنوعی از آمریکا برایمان ارسال و در برنامه پخش می شود. منع ورود مسلمانان به آمریکا، قاچاق دارو، وام های دانشجویی، سفر ترامپ به عربستان، همه از جمله موضوعاتی هستند که در برنامه به آنها پرداخته شده است.

عاطفه سادات دربندی، درباره نام این برنامه توضیح داد: اگر توجه کرده باشید، قانون اساسی آمریکا با این عبارت یعنی “ We the people” شروع می‌شود و بیانگر این است که ما به سفید پوستان و مردان آمریکا همیشه بهاء دادیم؛ چون در ابتدا زنان و سیاه پوستان در آمریکا حق هیچ گونه رای نداشتند و مورد احترام قرار نمی گرفتند و درست است که در حال حاضر زنان از حق رای برخوردارند ولی این دوگانگی و تبعیض کماکان در جامعه آمریکا به چشم می خورد و در تظاهرات ها و اعتراضات، مردم گاه با پلاکاردهایی با این عبارت “ We the people” شرکت کرده و اعتراض خود را از این همه تبعیض به گوش همگان می رسانند.

در «ما؛ مردم» حمیدرضا جوادی و ناصر طهماسبی، نویسندگان برنامه هستند و سحر حقجو به عنوان نریتور همکاری دارد. عادل عباسی، تدوینگر؛ شهرزاد خانی پور، دستیار تهیه؛ حامد عزیزی، گرافیست و ساخت موسیقی برنامه را فرشته نژاد برعهده دارد. هماهنگی میهمانان خارجی و داخلی برنامه نیز برعهده معصومه عابدینی است.

این برنامه روز یکشنبه ساعت 13:00 به وقت تهران از شبکه پرس تی وی پخش و بازپخش آن روزهای دوشنبه ساعت 8:00 و 24:00 ، سه شنبه ساعت 18:00 و آخرین بازپخش آن چهارشنبه ساعت 11:00 به وقت تهران به روی آنتن می‌­رود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس