سید حسین آملی

مشاور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در امور جانبازان گفت: در حال حاضر سید حسین آملی با شرایط قطع نخاع گردنی و قطع دو پا، تب و لرز داشته و عفونت بدنش را فراگرفته است.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، مصطفی پرکره، مشاور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در امور جانبازان، در حاشیه دیدار با جانباز قطع نخاع دفاع مقدس «سید حسین آملی» در خصوص شرایط جانبازان بستری در بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) گفت: فلسفه وجودی بیمارستان خاتم الانبیا(ص) از بدو تأسیس، ارائه خدمات به ایثارگران بوده و این بیمارستان امکانات خوبی را به والدین شهدا و جانبازان اختصاص داده است، در این بیمارستان خدمات درمانی به صورت فوق تخصصی توسط پزشکان متبحر ارائه شده و در صورت نیاز پزشکان از خارج از کشور نیز برای ویزیت جانبازان به این بیمارستان می‌آیند.

وی ادامه داد: در بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) جانبازان زیادی بستری هستند و با توجه به انعقاد قرارداد میان بنیاد شهید و امور ایثارگران و بیمه ایران، خدمات کامل درمانی حتی به جانبازان پنج درصد نیز با شرایط مناسب ارائه می‌شود.

مشاور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران همچنین در مورد وضعیت فعلی جانباز قطع نخاع سید حسین آملی گفت: در مورد این جانباز نیز امکانات به نحو مناسب در بیمارستان اختصاص داده شده است، خوشبختانه همسر این جانباز به صورت تمام وقت کنار وی حضور دارد و معتقدم در طول مدت زندگی با پرستاری از او ایثارگرانه در کنار همسرش بوده است. در حال حاضر سید حسین آملی با شرایط قطع نخاع گردنی و قطع دو پا، تب و لرز داشته و عفونت بدنش را فراگرفته و از نظر کلیه و اندام‌های داخلی دچار مشکل شده است.

سیدحسین آملی جانباز هشت سال دفاع مقدس در سال 1362 در منطقه مریوان کردستان از ناحیه نخاع آسیب جدی دیده و دو پای وی بر اثر جراحات قطع است. برادرِ این جانباز نیز در سال 1367 در منطقه عملیاتی فاو به شهادت رسید و همسرش نیز خواهر شهید موسی احمدی قاجاری با وجود شرایط جانبازی با وی ازدواج کرده است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مجتبیh IR ۱۵:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۷
    12 2
    جانبازان شهیدان زنده ان .یا حسین
  • IR ۱۶:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۷
    20 3
    چیه؟ همین که اخبار سیما گزارش داد ، فیل شما یاد هندوستان کرد...... برادر من، این آدم ها حکم گنج و ثروت برای ما دارن ، اگه اینا نبودن ما باید قاچاقی زندگی میکردیم ...، برسین بهشون ، از طرف ما هم بهشون برسین.
  • IR ۲۲:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۷
    7 1
    کجایند مردان بی ادعا
  • IR ۲۲:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۷
    3 1
    اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
  • جواد IR ۱۳:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۹
    1 0
    دزدان بیت المال شرم کنید از دیدن این تصاویر

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس