کد خبر 753136
تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۴
حماس

جنبش حماس بر اتحاد با جنبش فتح و محمود عباس تاکید کرد.

به گزارش مشرق به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، جنبش مقاومت اسلامی "حماس" بر آمادگی خود برای دستیابی به وحدت با جنبش فتح و دیگر گروه های ملی و اسلامی فلسطین و نیز طرف های مستقل اعلام و بر لزوم یکپارچه سازی جبهه ملی و پایان بخشیدن به شکاف داخلی بر اساس اصول مورد توافق تاکید کرد.

 جنبش حماس با صدور بیانیه ای خواستار وضع راهبرد فوری ملی برای دفاع از مسجد الاقصی و مقابله با رژیم صهیونیستی و نیز اتخاذ اقدامات عملی برای حمایت از "انتفاضه قدس" شد و بر لزوم توقف کامل همکاری امنیتی با رژیم صهیونیستی و مجازات های اتخاذ شده علیه نوار غزه و ساکنان غزه و نیز اسرا و آزادگان فلسطینی و نمایندگان اسیر پارلمان فلسطین تاکید کرد.

در این بیانیه بر لزوم برگزاری نشست فوری رهبران ملت فلسطین و تداوم این نشست ها به منظور مقابله با خطرات  چالش های پیش روی قدس و مسجد الاقصی تاکید شده است.

این جنبش بار دیگر بر آمادگی خود برای آشتی با جنبش فتح و محمود عباس رئیس آن و نیز دیگر گروه های ملی و اسلامی فلسطین و حتی طرف های مستقل اعلام کرد.

حماس در پایان از رهبران و ملت های امت عربی خواستار تحرکی فوری در عرصه های مختلف برای حمایت از ملت فلسطین و خنثی سازی طرح های رژیم صهیونیستی به منظور تقسیم مسجد الاقصی و سیطره بر آن و نیز تغییر هویت اسلامی این مکان مقدس شد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس