حاج بابایی

رئیس کمیسیون تلفیق برنامه ششم گفت: مدارکی برای تدوین نشدن آیین‌نامه‌های اجرایی برنامه ششم در دولت داریم.

به گزارش مشرق، حمیدرضا حاجی‌بابایی رئیس کمیسیون تلفیق برنامه ششم توسعه با انتقاد از عدم ابلاغ قانون برنامه ششم توسعه از سوی رئیس جمهور به دولت، گفت:  ما مدارکی داریم که نشان می‌دهد هنوز آیین‌نامه‌های اجرایی برنامه ششم توسعه در قوه مجریه تدوین نشده است.

وی ادامه داد: برنامه ششم باید از ابتدای فروردین سال ۹۶ اجرایی می‌شد که متاسفانه تا به امروز و با گذشت 4 ماه از سال، هیچ ابلاغی از سوی رئیس جمهور برای اجرای آن صادر نشده است.

رئیس کمیسیون تلفیق برنامه ششم توسعه تصریح کرد:  چند روز پیش متوجه شدیم که رئیس جمهور شش مصوبه را جهت اجرا ابلاغ کرد و جای سوال دارد که چرا قانون برنامه ششم توسعه را در کنار آن‌ها ابلاغ نمی‌کند؟ آیا ابلاغ برنامه ششم توسعه کار سختی است یا لازم نیست که این قانون ابلاغ شود؟

حاجی‌بابایی با اشاره به اینکه چندی پیش  نامه‌ای به رئیس مجلس ارسال کردم تا در این باره پیگیری لازم صورت گیرد، متذکر شد: آقای لاریجانی در جواب بنده گفت که این مسئله پیگیری می‌شود اما هنوز ما هیچ گزارشی مبنی بر پیگیری اجرای برنامه ششم از سوی مجلس دریافت نکرده‌ایم.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سلام IR ۱۲:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۳۱
    0 2
    آقای حاج بابائی برنامه ششم وضع نرخ یا قیمت پول را نادیده گرفته است - نرخ سودهای سه( 3) درصد به بالا عامل رنج مردم و تحیل گرانی به مردم و هزینه از آمدی که اینطور به مردم تحمیل شده است بنفع حقوقهای نجومی است. مردم بلاتکلیف هستند - نه می توانند از شما حمایت کنند نه از دولت - بلکه از این چالشها خوشحالند برای اینکه وبلکه واقع نگری در اقتصاد ایران اتفاق بیفتد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس