درگیری‌ فلسطینی‌ها با نظامیان صهیونیست در اطراف مسجدالاقصی

پلیس رژیم صهیونیستی با استقرار بیش از 2 هزار نیروی امنیتی در قدس اشغالی، مانع ورود مردان زیر 50 سال به مسجد الاقصی شد.

به گزارش مشرق، پلیس رژیم صهیونیستی امروز (جمعه) اعلام کرد مردان مسلمان زیر 50 سال اجازه ورود به «مسجد الاقصی» برای نماز جمعه را ندارند.

رژیم صهیونیستی بیش از 2 هزار پلیس و نیروی امنیتی را در شهر «قدس» اشغالی مستقر و از ورود اتوبوس‌های حامل نمازگزاران به شهر «قدس» اشغالی جلوگیری کرد.

کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی نیز که ساعاتی پیش به ریاست «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر تشکیل شده بود، تصمیم گرفت ردیاب‌های فلزی در ورودی‌های مسجد الاقصی باقی بماند.

کابینه نتانیاهو از هفته قبل و درپی وقوع عملیات استشهادی در مسجد الاقصی ضمن بست درب‌های این مسجد به روی مسلمانان، ردیاب‌های فلزی و دوربین‌های مداربسته در ورودی‌های این مکان مقدس نصب کرده است.

صدها فلسطینی نماز صبح خود را در ورودی‌های مسجدالاقصی اقامه کردند

همچنین صدها فلسطینی نماز جمعه (امروز) صبح خود را در منطقه «باب‌الاسباط» و در برابر ورودی‌های مسجدالاقصی اقامه کردند و اینگونه به کار گذاشته شدن گیت‌های تردد در ورودی‌های این مسجد اعتراض کردند.

بر اساس گزارش وبگاه «الرساله»، صدها فلسطینی از قدس و خارج آن توانستند برای اقامه نماز صبح خود را برسانند. رژیم صهیونیستی نیروهای نظامی خود را به صورت گسترده در بخش قدیمی قدس مستقر کرده و از سوی دیگر اقدام به کارگذاشتن موانع آهنی در باب‌الاسباط و اطراف مسجدالاقصی کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس