کد خبر 752083
تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۹
ناصر فریاد شیران

مسئول آکادمی باشگاه نفت تهران گفت: اگر از من بخواهند در بازی فردا مقابل پرسپولیس روی نیمکت نفت بنشینم چون عاشق این باشگاه هستم این کار را خواهم کرد.

به گزارش مشرق، ناصر فریاد شیران مسئول آکادمی باشگاه نفت تهران در خصوص اینکه گفته می‌شود این احتمال وجود دارد فردا او به عنوان سرمربی روی نیمکت تیم نفت تهران بنشیند، گفت: باور کنید از سوی باشگاه تا الان کسی با من در این خصوص صحبت نکرده است اما یک چیزی را باید در نظر داشت و آن اینکه فردا روز مهمی نه تنها برای باشگاه نفت بلکه برای کل فوتبال ایران است. چرا که فردا تماشاگران زیادی به استادیوم می‌آیند و تماشاگران میلیونی این بازی را می‌بینند.

وی ادامه داد: من سال‌ها در تیم نفت خون دل خوردم و عاشق این تیم هستم. موی من در نفت سفید شده و برای این باشگاه زحمات زیادی کشیده‌ام و اگر از من برای بازی فردا چنین درخواستی بشود این کار را خواهم کرد چرا که مدرک معتبر مربیگری دارم و سال‌ها در همین نفت مربیگری کرده‌ام.

فریاد شیران در خصوص بحث انتقال باشگاه نفت که هنوز انجام نشده است، تصریح کرد: متأسفانه عده‌ای که توانایی انجام این کار را نداشتند نتوانستند این کار را انجام دهند. این خیلی بد است که یک باشگاه با 15 - 16 میلیارد تومان مالکیتش تغییر نمی‌کند اما می‌بینیم وزارت نفت بزرگترین قرارداد نفتی بعد از انقلاب را امضا می‌کند. آقایان اگر نمی‌توانند این کار را انجام دهند بروند و بگذارند کسانی که توانایی کار کردن دارند به این مسائل رسیدگی کنند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس