کد خبر 75158
تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۰ - ۱۱:۰۶

شجریان گفت: این ها هرگز با هنر کنار نمی آید، هرگز و هرگز !!! همچنان که در طول 1400 سال با هنر کنار نیامدند. باز هم نخواهند آمد.

به گزارش مشرق به نقل از جام نیوز، "بیژن فرهودی" (خبرنگار صدای آمریکا) در تاریخ 30 مهر(22اکتبر) به سراغ "محمد رضا شجریان" (خواننده سنتی) رفت.
فرهودی با ذکر این مقدمه که: «گزارش بازرس ویژه سازمان ملل آقای "احمد شهید" در مورد وضعیت حقوق بشر در ایران نشان می دهد که حکومت ایران طی دو سال اخیر با هنرمندان چپ افتاده است.» نظر شجریان را در این باره جویا شد.
شجریان پاسخ داد : «به طور کلی این نظام و این حکومت ذاتا می خواهد همه چیز در اختیارش باشد. این نظام می خواهد همه چیز را به طور صد در صد زیر سلطه خود داشته باشد. اگر یک بخشی از حکومت نخواهد که با آنها باشد همه آن بخش زیر سوال می رود و می گویند که این مورد دارند و جلویش را می گیرند. اگر یک نفر پایش را از گلیم خود درازتر کند- از نظر آن ها - مشکلات زیادی سر راهش قرار می دهند. این ها هرگز با هنر کنار نمی آید، هرگز و هرگز !!! همچنان که در طول 1400 سال با هنر کنار نیامدند. باز هم نخواهند آمد. موسیقی هم مانند خیلی از هنرها نمی تواند در خدمت این ها باشد.»
شجریان با این اظهارات نشان داد که ابراز نارضایتی او از نظام 33 ساله جمهوری اسلامی ، بهانه ای بیش نبوده و مشکل اصلی او با اساس اسلام به عنوان یک مکتب آسمانی است. شجریان با تصریح به "کنار نیامدن 1400 ساله با هنر" انگشت اتهام را به سمت اسلام می گیرد و پرده از درونیات خود بر می دارد.
گویا اسلام ستیزی، یک بیماری واگیردار در جبهه مخالفان جمهوری اسلامی ایران است که به محض خروج از کشور عود می کند!
از کفریات گنجی و حقیقت جو و شیرین عبادی و سروش و ... بگیرید تا این اواخر که افضات محمد رضا شجریان هم به آن ها اضافه شد.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 122
  • در انتظار بررسی: 23
  • غیر قابل انتشار: 26
  • ياسر (SUZUKI 1000) ۱۱:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۳
    25 43
    آقاي شجر ! رو بد چيزايي داري دست ميذاري ؛ درست همون چيزايي كه مردم بهش حساسن و نتيجه اش شد "9 دي" ... مطمئن باش با اين رويه روز به روز نزد مرد "منفور" ميشي تا "محبوب" ...
  • ناشناس ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۳
    16 36
    حضرت شجریان مثل اینکه یواش یواش یقه حافظ وسعدی رادراینده نزدیک خواهد گرفت !؟جای تاسف دارد با اب ونون وپول این کشور گند ه می شوند میگن هنرمند کسی را نمی رنجاند ولی دل منه ایرانی از گفته های ایشان به درد امد ودردلم خواندنش جائی ندارد!
  • احسان ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۳
    7 21
    اقایه شجریان شما در کشوره ایران بزرگ شدی...معذرت میخوام هنررتون رو از کجا یاد گرفتین؟؟؟؟
  • علیرضا ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۳
    10 22
    اگر شهرداری اجازه می داد تمت 58 کاستی که از شجریان طی سالیان دراز جمع کرده بودم را در میدان اصلی شهر آتش میزدم تا استاد بداند گرچه ما هنر او را دوست داریم(داشتیم) اما نظام و بالاتر از آن اسلام را هزاران بار بیشتر دوست داریم.
  • عليرضا ۱۲:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۳
    21 19
    لطفا اينقدر .... نگوييد لطفا . جمله استاد شجريان چه ربطي به اسلام دارد نادون ها ...!!!!!!!!
    • جواد IR ۱۴:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۵
      0 0
      شما هم دوست من یا از همین قماش شجریانها هستین و یا گوشهات سنگین و چشات ضعیفه که نمیشنوی و نمیبینی چی گفته و یا خودت رو به خواب زدی که اگه به خواب زده باشی خودت رو بدتر از اون دو حالت دیگه چون اون دو دسته راهشون مشخصه ولی شما با اینکه راه رو میدونی ولی خودت رو به ندانستن زدی که اگه بیدار نشی از این به ظاهر خواب به فرموده( امام علی علیه السلام بزرگ مرد عالم ) با لگد دشمن بیدار میشی ینی یه روزی متوجه میشی و تو خواب دروغی هستی که دشمن رو سرت و با لگد به پهلوت میزنه که بیدار شو و اونجا دیگه خیلی دیر شده پس یکم عقلانی و بدون تحت تاثیر رسانه و حرفها و فقط از طریق عقل و منطق به دورو برت نگاه کن تا خوب و بد مشخص بشه برات
  • اسمعیل ۱۲:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۳
    0 0
    نه ؟!!!!!
  • ۱۲:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۳
    15 7
    عنوانتون رو بد انتخاب کردید . بنده حودم از مواضع یک دو سال اخیر شجریان دلگیرم و لی منظور ایشون حاکمیت سیاسی ایران بوده نه کلیت اسلام.
  • حسین ۱۲:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۳
    4 18
    سلام با هنر حرام و شهوانی مخالف است نه هنرهای دیگر لطفا شجریان کتاب هنر از دیدگاه مقام معظم رهبری و هنر باید متعالی باشد را بخواند تا ببیند حضرت اقا علاوه بر مسولیت هدایت انقلاب و مرجع دینی چه نظر خوبی راجع به هنر دارند و هنری که درخدمت اسلام و انقلای باشد قطعا ماندگار خواهد شد ضمنا سرود ایران خورشیدی تابان دارد شجریان که اوایل انقلاب پخش می شد قطعا منظورش حضرت امام بود. کاش قدری منصفانه و با تحقیق صحبت می کرد.
  • مرتضی ۱۳:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۳
    16 16
    من از طرفدارهای استاد شجریان بودم ایشان دچار غرور بیش از حدی هستند و فکر می کنند در تمام امور صاحب نظر هستند و هر حرف مزخرفی بزنند درست است ایشان باید بدانند بعد از این مصاحبه های کذایی با بی بی سی فارسی و صدای امریکا دیگر هیچ محبوبیتی در ایران ندارنند طرفداران ایشان روز به روز کمتر می شونند و ایشان روز به روز منفورتر
  • یدی ۱۳:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۳
    7 14
    شجریان ما ودینمان را به غرب فروخت. ذاتا ایرانی ها هر وطن فروشی را اصلا دوست ندارند.این را تاریخ فریاد میزند.
  • ۱۳:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۳
    5 17
    این موجود، درست شدنی نیست. حیف کلمه پاک و مقدس "ربنا" که از حلق این احمق بیرون اومد.
  • خبرنگار ۱۳:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۳
    6 8
    شجريان يك پروانه بود نادر وگرانبها كه پركشيدورفت .شمافكرنان كنيدخربزه اب است.
  • ۱۴:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۳
    11 6
    مگه دروغ گفته خدا لعنت کنه تو رو مشرق که با این جو سازیهات دیگه به این سایت نمییام اگه تونستی موضوع اختلاس رو کش بدی اونوقت هنر کردی
  • m.p ۱۴:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۳
    4 1
    هنر ملت ایران حفظ تمام ارزش ها در این دنیای بی ارزش است وهنرمند......
  • ۱۴:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۳
    5 10
    به نظر ايشان جمهوري اسلامي با او و هنرمندان كنار نمي آيد. اما نمي فهمد كه شجريان در همين كشور و همين جمهوري اسلامي شجريان شد. البته نظام اسلامي با شبه هنر (بخوانيد هرزگي) هرگز كنار نيامده و نخواهد آمد انشائ الله
  • ۱۴:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۳
    9 7
    اين تفسير شماست من چيزي از ضديت با دين اسلام متوجه نشدم شماها فكرتون بيماره . راست ميگيد چاپ كنيد
  • ۱۵:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۳
    7 10
    استاد...گند زدي بابا
  • ۱۵:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۳
    4 8
    پروانه انان بودند که با خون خود شرافت ایران را خریدند نه وگرنه وطن فروشان پروانه نیستند که فاحشه هایی هستند که شرافت خود را می فروشند
  • ۱۵:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۳
    3 9
    ایشان با اسلام مخالف هستند.هنر بهانه است این بی هنران هنر مند نما کوس هنر را بر طبل بی هنری می زنند
  • گندمانی ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۳
    3 10
    این آقا هنرمند نیست بلکه بازیگری است که برای دشمنان نقش آفرینی می کند.
  • حسین ۱۶:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۳
    5 9
    چرا بعضی ها نمیتونن قبول کنن این آدم ارزشی نداره!
  • ۱۶:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۳
    4 8
    کفتار بود نه پروانه.
  • ۱۶:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۳
    4 5
    پروانه شهدایی بودند که در خون امام و جانشین خلفش ذوب شدند و ماندنی ای مرغ سحر عشق ز پروانه بیاموز / کان سوخته رو جان شد و آواز نیامد این مدعیان در طلبش بی خبرانند/ کان را که خبر شد خبری باز نیامد
  • ۱۶:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۳
    4 4
    آدم وقتی این مسائل رو می بینه باید عاجزانه از خداوند تقاضای عاقبت به خیری کنه که بهترین دعا است. الهم اجعل عواقب امورنا خیرا
  • ۱۶:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۳
    2 8
    نمردیم و خرمگس هم اومد تو جمع پروانه ها!! پروانه ندیدی خبرنگار.
  • ۱۶:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۳
    2 8
    گند زد در حد ال کلاسیکو. استاد هم خودتی نه اون بی غیرت.
  • ۱۶:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۳
    2 7
    پس دیکتاتوری و آزادی بهانه بود... آن دنیا بچش.....عذاب علیم را.....استادک!!......
  • سیدمهدی موسوی ۱۶:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۳
    9 4
    کی گفته اسلام شما اسلام واقعی است چرا در احادیث آمده آنزمان که قائم سلام الله علیه و علی آبائه ظهور کند شریعت را چنان بجای آورد که گویند دین جدیدی نازل شده. به نظر من شجریان حقیقتی تلخ را بیان کرده که به مذاق دین نمایان تلخ می آید. اگر موسیقی اینچنی که شما وانمود می کنید حرام است چرا در سراسر تاریخ بزرگان دینی مانند فارابی بیرونی و ... همه مباحث هیات نجوم و موسیقی را دنبال کرده اند ساز قانون از ابداعات کدام اندیشمند اسلامی است ؟می دانم که جرات انتشار این نظر را ندارید چون شما را یارای مقابله با دانش و اندیشه ما نیست.
    • محمد متين IR ۰۸:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
      1 2
      اولا اين مطلب بحثى از اسلام واقعى و غيره نكرد شجريان به صراحت با اشاره به تاريخ ١٤٠٠ ساله به دين مبين و بر حق اسلام توهين و جسارت كرد دوما اسلام ما اسلام قرآن كريم و معصومين عليهم السلام است و بر پايه آيات و روايات صحيح و متواتر موسيقى رو حرام ميدونيم سوما بله حضرت قائم عليه السلام وقتى ظهور كنه شريعت رو تمام و كمال اجرا ميكنه و براى افرادى مثل شما كه ميخوايد عقايد فاسد رو براش كلاه شرعى بتراشيد اين شريعت تعجب آور خواهد بود چهارما فارابى فيلسوف سنى مذهب بوده و ابوريحان هم دانشمند در غير علو دينى بوده و شيعه هم نبوده درضمن شما اگه علاقمند به نظر علماى دين هستى پس بهتره كه بدونى علماى اسلام اعم از شيعه و سنى فتوا به حرام بودن موسيقى دادن
  • ۱۷:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۳
    1 8
    بابا اندیشه. ای پروفسور ای امپراطور علوم و فنون. ای دارالفنون. هیچ نظریات رهبری در مورد هنر و موسیقی رو خوندی ؟ شک نداشته باش رقاصی و مطرب بازی اشکال داره.شک نداشته باش.تفاوت این دوتا با هنر اصیل و درست زمین تا آسمونه. ای نظریه پرداز قرن. اتفاقا امام مهدی (عج) که بیاد بهتون می فهمون که فارابی و بیرونی و این بزرگان ، نه امام هستن نه خدا که هرچی گفتن بگیم درسته. ای انیشتین ای فیلسوف.تو معلم سقراط نبودی ؟!
  • ایلیا ۱۷:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۳
    1 5
    اين تفسير شماست من چيزي از ضديت با دين اسلام متوجه نشدم شماها فكرتون بيماره . راست ميگيد چاپ كنيد عزیز شماخودتو بزن بخواب 1400سال پیش هم جمهوری اسلامی بوده!!! ایشون اگه مشکلش بانظام بود نه با اسلام میگفت 30سال نه 1400سال
  • ۱۷:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۳
    6 1
    کمی انصاف هم بد نیست ، ایشان به حمله اعراب اشاره داشتند و نه اسلام . همانطوری که سران فاسد اعراب این روز ها دشمن خونی ما ایرانیان هستند.
  • ۱۷:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۳
    0 2
    کسانی که نظر منفی دادند احتمالا میگن اللهم اجعل عواقب امورنا شرا
  • ناشناس ۱۸:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۳
    1 2
    چیزی رو من بهتون بگم برا شناخت فرد بهتره اولشو بشناسی ایشان با اون عقده دیرینه نسبت به مسائل دیرینه در رابطه به اجبار خوندن ربنا و یا غیر و امسالکهم معلوم بود تو زرد از آب دربیاد ما باید مراقبت خودمون باشیم
  • ناشناس ۱۸:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۳
    0 2
    منظور ایشون از هنر خواندن در کنار رقاصه های دست چندمو درست میگه درد داره و ددرش هم همینه تو خارج اینقدر که به این عزیزان زحمتکش(رقاصها) اهمیت میدن اینجا نمیدن درسته
  • ۱۸:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۳
    0 3
    ای کاش به حمله یهود در زمان خشایار شاه و کشتار ایرانیان هم که هر ساله جشن آن ( جشن پوریم ) در اروپا و اسرائیل برگزار می شود هم اشاره می کردید .
  • ۱۸:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۳
    2 3
    1400 سال قبل جمهوری اسلامی نبود ولی آنقدر اینها از اسلام نفرت دارند که بعثت پیامبر را پایان احترام به هنر مندان عنوان کرده است . لطفا ماست مالی نفرمائید
  • ۱۸:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۳
    0 2
    بله اینها دلشون چی می خواهد
  • مجتبی « تنکابن » ۱۸:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۳
    1 5
    این مردکِ خائن؛ چی برای خودش بلغور می کنه؟!!!!
  • ۱۹:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۳
    0 1
    به جز کلمه ی استاد با بقیه فرمایشتون موافقم
  • ak_47 ۱۹:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۳
    1 3
    اقاي شجريان هنر آن است كه خدا به زيبايي و كمال درمخلوقات قرار دهده, و هيچ گاه از بين نميره . نه صداي شما كه با يه گلو درد ميشه يه اثر غير هنري.
  • ۱۹:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۳
    0 2
    ای ناشناس، تو سقراط تو فیلسوف وای چقد مستند چقدر بلدی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111
  • ۱۹:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۳
    0 2
    خوش بحال تو که ارزش داری وای بابا با ارزش خودتو به دنیا معرفی کن،حیف نشی
  • ۱۹:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۳
    0 4
    با با کفتار شناسها ، فاحشه شناس ها، شما دیگه کی هستید
  • ۱۹:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۳
    1 0
    یا رب بنده را تو نوازی نه بنده
  • ۱۹:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۳
    0 0
    وای چه خشن چه فرهنگی
  • ak_47 ۱۹:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۳
    0 4
    از كي خوانندگي شده دانش؟؟؟ ما اسلامي كه از صداي آمريكا پخش ميشه و با گوگوش عكس يادگاري ميندازه نمي خوايم.
  • ۲۰:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۳
    4 2
    مشرق نیوز؟ اخبارت،تحلیل هات و همچنین نظراتی که تایید می کنی حال آدم رو به هم میزنه!
  • Ali ۲۱:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۳
    1 3
    سید مهدی خیلی قشنگ نوشتی ممنون هرچند که از سایت مستبد مشرق بعید بود نشون بده !!!
  • ۲۱:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۳
    1 4
    لیاقت استاد رو نداری
  • رهگذر ۲۱:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۳
    0 1
    ناشناس جان جدای از اینهمه گرد و خاکی که میکنی برای امام زمان تعیین تکلیف نکن ضمنا خودت را هم جدا از بقیه ندان چون ممکنه ایشون خدای ناکرده اول من و شما را از خیل مسلمانان بندازه بیرون
  • منتظر بی تاب ۲۲:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۳
    2 1
    بنام خدا متأسفانه درتقابل جریانات سیاسی اخلاق قربانی میشه عملکرد استادشجریان بهترین ملاک درک نوع تفکراوست سابقه قرائت قرآن مجید،اجرای بسیارزیبای ربناهای قرآنی، و خواندن اشعارحافظ و سعدی و مولانا با آن مضامین بلند عرفانی خود بروشنی نمایانگرروح لطیف و متعهد این هنرمند بی نظیرمسلمان و ایرانی می باشد لطف کنید دست از سر استاد بردارید.
  • دالی ۲۲:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۳
    0 0
    تو نفهمیدی خنگی!!!
  • xxx ۲۲:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۳
    4 1
    استاد در مورد اینکه الان و این نظام به هرچه هنر است مخالفه راست گفته حتی اوایل انقلاب موسیقی از تلویزیون پخش نمی شد الان هم با موسیقی به هر صورتش مخالفن و به ناچار گاهی دم از هنر میزنن منظور استاد احتمالا الان بوده (البته من عاشق استادم)
  • امیر ۲۲:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۳
    1 3
    ایشالا خدا شجریان رو هدایت کنه.این آخر عمری عاقبت بخیر بشه
  • sharif ۲۳:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۳
    1 3
    اینا که دلیل نشد. شمر و معاویه هم از اینکارها کردند. شجریان یک مستبد هنری هست. این خواننده نه از تاریخ سر در میاره، از شعور سیاسی داره فقط بلد چه چه بزنه.
  • ۰۱:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۴
    1 1
    دمت گرم
  • ۰۱:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۴
    0 0
    اه اه ميگريم از شدت رمانتيكي تو
  • ۰۱:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۴
    0 0
    در انتخاب مجبور نیستی.. ولی من هم دیگه حالم از فساد کل دنیا بهم می خوره.......
  • بهبود ۰۲:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۴
    1 1
    میزان حال فعلی افراد است !
  • ۰۸:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۴
    1 3
    عزيزم سوابق طلحه و زبير و.... خيلي بيشتر از استادتون بوده. يادآور ميشوم كه ابن ملجم مرادي نيز حافظ قرآن بوده. بصيرت داشته باش
  • ۰۸:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۴
    0 1
    آها.... يعني نظرات علما با اسلام واقعي مغاير ولي نظر شجريان عين اسلام واقعي است... عجب.... واقعاً دانش و انديشه ات بي نظيره
  • mola ۰۹:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۴
    0 2
    به جای توهین و ناسزا دعا کنید خداوند اول خودمون وبعد این آقا و کسانی که در دام هوای نفس و شیطان گرفتارند رو هدایت کنه. ان شاالله.
  • دلخسته ۰۹:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۴
    0 0
    شاید منظور استاد حرام بودن غنا در اسلام است
  • ۱۰:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۴
    0 4
    مشرق جان کاش فیلم این استاد دروغ و تزویرو ریا رو نمیذاشتی ، حالم از دیدن چهراش !
  • ۱۰:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۴
    1 3
    شعر جزو هنر نیست. نقاشی و سینما و ... چطور؟ آقا یا خانم عاشق استاد، برو ببین شعر بین قبل و بعد انقلاب چقدر فرق کرده. ببین از فبلم فارسی به آژانس و بوی پیراهن یوسف و .... رسیدیم. ضمنا یه کم بدون جبهه گیری در مورد نگرش اسلام به موسیقی تحقیق کن تا ببینی استادتون چقدر اشتباه کرده.
  • محمد ۱۲:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۴
    3 2
    من مطمئنم منظور استا شجریان چیز دیگه ای بوده استاد اهل این حرفا نیست
  • ali 68 ۱۲:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۴
    2 3
    به نظر من کسانی که به شجریان رای مثبت داده اند نمیخواهند قبول کنند شجریان به اسلام توهین کرده و میخواهند سر خود را به زیر برف کنند.
  • ۱۲:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۴
    2 2
    مشرق حیا کن شجریانو رها کن مشرق حیا کن شجریانو رها کن . علی دایی علی دایی علی دایی
  • ۱۳:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۴
    1 0
    مراقب خودت باش
  • ایلیا ۱۳:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۴
    0 3
    جنابxxx چندسال ازعمر نظام میگذره؟ 1400سال!! عجب خداییش من نمیدونستم نظام جمهوری اسلامی قدمتش1400ساله!!!من ازجانب خودم ازایشون وشما ممنونم که روشنگری فرمودید
  • ۱۳:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۴
    2 3
    من نمیدونم چرا اصرار دارین هی بگین استاد! بابا به خدا این خائن هستش
  • ۱۳:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۴
    1 3
    به ما چه تو عاشق استادی؟! تو هم یکی هستی مثل استــــــــــــــــــاد !!خائن
  • ۱۳:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۴
    0 0
    تو فقط خودت رو آدم حساب می کنی؟! ما هم آدم هستیم ولی مثل شما سرمون زیر برف نیست
  • ۱۳:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۴
    1 1
    بابا چیزی گفته که قابل دفاع کردن نیست! چرا خودت رو مجبور میکنی ازش فاع کنی؟!
  • ۱۳:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۴
    1 1
    بابا فکر کردین این داستان های قدیمی دروغه؟ که یکی یه زمانی خوب بود به خائن ملتش میشه! یه زمانی دوست خدا بوده بد دشمن خدا میشه؟! فکر کردین اینا فقط تو داستان ها هستن؟!
  • ۱۳:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۴
    0 0
    عجب ! طبق احادیث جدید! Voa+BBC=اسلام ناب مراجع تقلید =اسلام کهنه
  • ۱۳:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۴
    1 0
    ناشناس افرادی مثل تو که طرفدار این افراد هستن منطقشون مسخره کردن هست!دست خودتون نیست
  • ۱۳:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۴
    0 0
    نفهمیدی ؟یا خودت رو زدی به نفهمی؟
  • ۱۳:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۴
    1 0
    خدا رو شکر میکنم که چه زیبا دوستان خودش رو از دشمنانش جدا میکنه!
  • منتظر بی تاب ۱۳:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۴
    1 0
    بنام خالق هنر عزیزان به این نکته عنایت داشته باشند که تضعیف هنرمندانی که منشاء آثارهنری سنتی و اصیل عرفانی و ایرانی می باشند درواقع تقویت مبتذل خوانان می باشد لطفا از اظهارات تنگ نظرانه اجتناب کنید.
  • ۱۵:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۴
    0 0
    بابا سرت رو از زیر برف در بیار بعد حرف بزن صدات نمیاد
  • محمدرضا ۲۲:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۴
    1 1
    این آخر عمری بدبخت داره با خودش چیکار میکنه راستی شجریان در حدی نیست که حتی یه وبلاگ نویس تازه کارم در موردش متن بنویسه خدا رو شکر که تونستیم اینو هم بشناسیم تو این دنیای ناشناس
  • ۲۲:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۴
    1 1
    دمت گرم. این یارو نمی فهمه داره چی کار می کنه. حقش همون گوگوشه نه ملت ایران.
  • ۰۹:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۵
    1 1
    برو بابا با این نظرت. قبل از نظر دادن فکر کن. منشا کدوم اثر عرفانی ؟!!!!!!!!!!!!! مردک مطرب.
  • ۰۹:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۵
    0 0
    خدا شفات بده...
  • ۰۹:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۵
    1 1
    یه با دیگه فیلم رو ببین. دزد حاضر و بز حاضر.
  • ۱۰:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۵
    1 1
    استاد ؟!! ولی از قضا درست گفتی. میگه "با هنر ما کنار نیومدن". واقعا هم اسلام با غنا که هنر این آقا هست کنار نمیاد.
  • ۱۰:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۵
    1 2
    عکس گرفتن با گوگوش، همخوانی با هایده، مصاحبه با بی بی سی، گفتگو در voa، توهین به اسلام و.... رو به کارنامه سراسر عرفانیشون اضافه کنید لطفا!!!
  • ۱۰:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۵
    0 0
    اتفاقا امروز که دیدم مشرق نظر تو رو تایید کرده حالم به هم خورد!!
  • ۱۰:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۵
    0 0
    از شجریان متنفرم اما این حرفتو قبول ندارم داداش
  • ۱۰:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۵
    0 1
    حمله اعراب؟!!! بابا داره به وضوح تمام می گه اینا 1400 سال با هنر ما کنار نیومدن. تو این جمله کلمه "عرب" "حمله" "دشمن خونی" و این چیزا می بینی ؟! تو هم خیلی ضایع دفاع می کنی.
  • ۱۰:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۵
    0 0
    رهگذر جان از طرف من حرف نزن. این نکته اصلی اسلام هست که خدا یکی هست و ائمه هم 12 تا. اگه این یعنی تعیین تکلیف واسه امام مهدی(عج)، تو اسمشو بذار تعیین تکلیف. ثانیا جنابی که به من گفتی سقراط و ...، اولا حرفم مستند بود چون گفتم به حرفای رهبری رجوع کن. ثانیا ادعا نداشتم. ثالثا تو اگه می تونی جواب اشکالات من به نظر سید هدی موسوی رو بده. نه اینکه چرت بنویسی!!
  • ۱۰:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۵
    1 1
    حسین تو با این نظرت اثبات کردی که با ارزشی. به کوری چشم ناشناسی که مسخرت کرد، می گم کاکلا با ارزش هستی و دنیا باید تو رو بشناسه. نه اون بوزینه ای که می ره و به اسلام توهین می کنه.
  • ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۵
    0 0
    برو بابا. آدم بیخود ندیده بودیم که دیدیم.
  • ۱۰:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۵
    0 1
    موضوع اختلاس رو به کوری چشم تو کش نمیده. آقا فرمودن با آرامش و قاطعیت این مسئله دنبال بشه.تو دشمن ملتی. در ضمن "خوش از باغی که روباهش کند قهر".نیا به این سایت.
  • ۱۰:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۵
    0 1
    1400 سال حاکمیت سیاسی ایران ؟!!!!!!! فیلمو ببین عمو...
  • ۱۰:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۵
    0 1
    استاد؟!!!! برو بابا 1400 سال نظام هخامنشی رو می گفت ؟! نادون
  • ۱۰:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۵
    1 1
    ای جان. دمت گرم.من ازش متنفرم وگرنه دو سه تا کاست می خریدم برات می فرستادم آتیش بزنی!
  • ۱۰:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۵
    0 0
    بورس نیویورک!
  • ۱۴:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۵
    1 1
    ناشناس بی ادب کاش یه عکس از خودت بذاری ببینم چقدر کمالات داری که از چهره استاد حالت بهم .....
  • ۱۸:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۵
    0 0
    میگه ادب مرد به ز دولت اوست
  • مصطفی ۱۸:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۵
    0 0
    واقعا متاسفم............
  • علی ۱۸:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۵
    2 0
    این اخر عمریش میخواسته یه کاری بکنه
  • ۱۸:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۵
    0 0
    خب مگر ما حاکمیت سیاسیمون مشکل داره
  • ۱۹:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۵
    0 0
    آی کیو ایشون گفتند اسلام نه نظام
  • ۰۰:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۷
    2 0
    اخه این نشد فیلم که یه تیکه 17 ثانیه ای گذاشتید بعد می خواین دربارش نظر بدید !!!!!!!!کاملش رو ببینید
  • رسول ۰۰:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۷
    4 2
    اخه این نشد فیلم که یه تیکه 17 ثانیه ای گذاشتید بعد می خواین دربارش نظر بدید !!!!!!!!کاملش رو بزارید اصلا چی پرسید که چی جواب داد ؟!!!! اگه استاد از اسلام متنفره پس ربنایی که واسه رمضان خونده که همه با صدتش تو اوون حا و هوا می ریم چیه پس ؟
  • ۰۹:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۷
    2 0
    بهتر بود یک دقیقه ای از صحبت های ایشان را میگذاشتید تا بشود نظر دقیق تری نسبت به این حرف داشت شاید....؟
  • خبر خوان ۱۳:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۸
    0 0
    در زمان شاه شجریان معروف به سیاوش بوده ایشون از آن دسته خواننده هایی بوده که با موسیق پاپ کنار نیامده و در سال 1356 با هفته نامه زن روز مصاحبه می کنه و به دلیل اوج موسقی پاپ (کوچه بازاری ) قرار به کشاورزی روی بیاره از بخت خوش ایشون می زنه و انقلاب می شه و روی موسیقی های به قول ایشون کوچه بازاری در کشور بسته می شه در طی 30سال بازار موسیقی سیاوش خوان پول و پره ای رو سنتی بسیار داغ داغ می شه و سیاوش خوان قبل از انقلاب می شه استاد شجریان با اون همه سرمایه ای که از این طریق جمع می کنه به نظر من ایشون الان که روز های اخر عمرشه باید این حرف ها رو بزنه یادش رفته که در آلمان ایرانی های مقیم چطور ایشون رو هو کردن و ایشون رو عوامل جمهوری اسلامی می دونستند
  • مجید ۱۹:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۰
    1 2
    استاد انسانیست که طی سالیان یا برای موسیقی ما زحمات زیادی کشیده اند فکر نکنم که با یه تیکه 17 ثانیه ای بخواهیم قضاوت کنیم که ایشون با اسلام مخالفند چرا که خود استاد در کارنامه شان (به یاد پدر،ربنای در ماه رمضان،)افتخارات زیادی رو داشته اند،بخدا استاد اینجور که فکر میکنید هرگز نیستند،بسیار انسان بزرگی هستند
  • *** ۱۵:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۲
    0 0
    کاملا موافقم با این نظر منطقی شما دوست عزیز.
  • مرضی ۱۴:۰۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۷
    1 1
    من نظراتو که خوندم پشیمون شدم دانلودکنم.من فکرمیکنم ایشون یه لجی با رییس جمهور داشته که رفته واین بلاهارو سرخودش اورده.قابل توجه شما باید بگم پدر ایشون قاری قران بود و خودش هم درسال57نفر اول قرات قران میشه.یهو جوگیر شده زندگیشو عوض کرده.شما ناراحت نشین رفت چون لایق ایرانی و ایرانی نبود
  • ۱۳:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۲
    0 1
    تو اینجوری روش حساسی اقا یاسر.آقای شجریان نظرش رو گفته(شجر هم خودتی)
  • احمد ۱۵:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۱
    4 1
    کسی اجازه توهین به استاد شجریان نداره
  • ۰۰:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۲
    2 1
    ایشون. نمیدونه مردم ایران با همه ی وجود عاشق اسلامن واز هر کس که به دینشون توهین کنه. متنفرن اکبرگنجی. باشه. یا محمد رضا شجریان
  • ۲۱:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۵
    1 3
    کسی که بگه صدای منو از رادیو. صهیونیستا پخش کنید ولی از صدا وسیمای جمهوری اسلامی پخش نکنید بهتر از این نمیشه در ضمن خوارج نهروان هم که به روی علی ( ع) شمشیر کشیدند قاری قران بودند
  • سید ۱۸:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۹
    4 3
    چه درد آور است عاقبت نابخیری تو بریم ! استاد! بیست سال با صدای تو و هنر تو و سوز تو گریستم و عشق ورزیدم و بالیدم... اما تو خود با خود چه کردی ؟ چطور نفهمیدی که مرز ارادت مردم با تو کجاست ؟ اسلام , آن جوهر عزیزیست که گوشواره ارش الهی و خون خدایی , حسین ابن علی (ع) خود را فدای آن میکند , کوتوله های حقیری مثل من و تو را چه به این افاضات؟؟
  • بیر نَفَر ۲۰:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۳
    2 4
    مرگ بر شجریان ظالم
  • علی ۰۷:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۹
    3 5
    از مریدان استاد بودم و هستم اما حسی تنفر آمیز تمام وجودم رو گرفته . خدایت رحمت کناد محمدرضا لطفی ، نیستی تا ببینی چگونه حرفت درست از آب دراومد و چه زیبا و احمقانه ، استاد شجریان موسیقی سنتی را به دار آویخت.
  • ۱۷:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۳
    4 5
    همین آقا در یک برنامه با شبکه بی بی سی فارسی گفت "من انقلابی نیستم هی به من میگید انقلابی انقلابی" در صورتی قبل از انقلاب چند تا بیشتر آلبوم نداشت اما بعد از انقلاب تولیدش صد برابر شد. اگه انقلاب بده خب برای آدمی مثل تو که بد نشد. پس حرف دهنتو بهم و اگه یه کشوری به خاطر این حرفا اجازه ورود بهت میده زود خودتو گم نکن.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس