علی مرادی

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری، گفت: سوال ما این است که چرا کمیته ملی المپیک شفاف نیست و اساسنامه در اختیار اعضای مجمع قرار نگرفته است.

به گزارش مشرق، علی مرادی درباره اعتراض به کمیته ملی المپیک مبنی بر اینکه اساسنامه این کمیته در اختیار اعضای مجمع قرار نگرفته،‌ اظهار داشت: این موضوع به همه اعضای مجمع مربوط می‌شود و همه حق دارند از این اساسنامه مطلع باشند. کارگروهی برای این اساسنامه تشکیل شد و با مطرح شدن پیشنهادات اساسنامه به هیات اجرایی رفت تا اعضا نظراتشان را بگویند.

وی افزود:اصلاً نمی‌دانیم روی اساسنامه چه نقطه نظراتی مطرح شد. به ما اطلاع رسانی نکردند حتی نمی‌دانیم چه اساسنامه‌ای به IOC ارسال شد. ما عضو مجمع هستیم و این روند باید در مجمع مطرح شود. حتی منشور المپیک می‌گوید بزرگترین مرجع تصمیم‌گیری در این مجمع است حالا با این شرایط IOC چه چیزی را می‌خواهد تصویب کند. سوال ما این است چرا کمیته ملی المپیک شفاف نیست. خیلی از روسای فدراسیون‌ها به این موضوع اعتراض دارند.

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری در ادامه در پاسخ به این سوال که بیرانوند تا چه زمانی سرمربی تیم ملی خواهد بود و آیا در مسابقات جهانی نیز او هدایت ملی پوشان را بر عهده خواهد داشت، گفت: ما با توجه به نظر شورای عالی فنی تا بازی‌های داخل سالن آسیا برنامه‌ریزی می‌کنیم تا شرایط این مربی ارزیابی شود. تا این لحظه اردو وضعیت خوبی دارد و آرامش در آن حاکم است. در بازی‌های داخل سالن آسیا عملکرد بیرانوند ارزیابی می‌شود و براساس آن برای مسابقات جهانی تصمیم می‌گیریم.

مرادی در ادامه این مصاحبه به سوال دیگر مبنی بر اینکه کیانوش رستمی جدا تمرین می‌کند آیا این موضوع باعث عدم هماهنگی وی با کادر فنی نمی‌شود، خاطرنشان کرد: بیرانوند با او ارتباط دارد و پیگیر کارهای کیانوش است، اینکه رستمی انفرادی تمرین می‌کند فدراسیون هم نظارت ویژه دارد. کیانوش ورزشکاری حرفه‌ای است و کارها طبق روال و با تفاهمی که با فدراسیون صورت گرفته پیش می‌رود.

وی در پاسخ به این سوال که قرار است چه کسی برای کیانوش رستمی در مسابقات جهانی وزنه برداری وزنه انتخاب کند، یادآور شد: کیانوش رستمی در بازی‌های آسیایی داخل سالن حضور ندارد، برای انتخاب وزنه برای مسابقات جهانی هم باید منتظر مشخص شدن کادر فنی باشیم.

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری درباره اینکه از وضعیت بهداد سلیمی خبر دارید یا خیر و اینکه امیدوار هستید او در مسابقات جهانی آمریکا بتواند موفق باشد و رکورد جهانی و مدال طلایش را پس بگیرد، تاکید کرد: من از طریق سرمربی گزارشات لازم را می‌گیرم. سلیمی، براری و سهراب مرادی سرحال و قبراق تمرینات خود را انجام می‌دهند. من در اینجا باید از مسئولان آذربایجان شرقی و مس سونگون تشکر کنم که شرایط خوبی را فراهم کرده بودند.

مرادی افزود: برای مسابقه قهرمانی جهان وزنه‌برداران در آرامش تمرین می‌کنند و ما خوش‌بین هستیم که تیم در دنیا بدرخشد.

وی همچنین درباره بازگشت علی حسینی به میادین، گفت: قبل از مسابقات جهانی کارهایش تکمیل می‌شود. او برای مسائل دانشگاهی‌اش فرجه خواسته بود که این وقت را به او دادیم.

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری در پایان درباره لزوم حضور یک مشاور فنی باتجربه در کنار کادر فنی تیم ملی تاکید کرد: کاظمی‌نژاد از طرف شورای عالی فنی به عنوان مشاور در کنار بیرانوند حضور دارد؛‌ همچنین علی پاکیزه جم نیز از افراد با تجربه‌ای است که با این کادر همکاری می‌کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس